۶ دقیقه
دکتر زمانی نیا

کاشت ابرو چیست، چطور انجام می شود و چقدر هزینه دارد؟

آنچه می خوانید...
Rate this post

کاشت ابرو چیست، چطور انجام می شود و چقدر هزینه دارد؟ تمامی این موارد و دیگر موارد مربوط به کاشت ابروی طبیعی در این نوشتار توضیح داده شده است. لطفا تا انتهای متن با ما همراه باشید. بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران، مرکز کاشت ابروی دکتر زمانی نیا می باشد. در این مرکز، دکتر زمانی نیا خود مراحل کاشت ابرو را به صورت کامل انجام می دهند. کافیست تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید. تمامی سوالات خود را مطرح کنید. متخصصین این مجموعه به خوبی و کامل تمامی سوالات شما راجع به کاشت ابرو چیست و تمامی مراحل قبل و بعد آن را توضیح می دهند. لازم به ذکر است که دکتر زمانی نیا بیش از 5000 پیوند ابروی موفق انجام داده اند و از سرآمدان این حرفه ی پزشکی می باشند. شما می توانید با مراجعه به اینستاگرام دکتر زمانی نیا، تمامی خدمات زیبایی علاوه بر کاشت ابرو را مشاهده نمایید. همچنین در اینستاگرام دکتر سمیه زمانی نیا، می توانید نظرات کاشت ابرو، تصاویر قبل و بعد، رضایت زیباجویان و هزینه کاشت ابرو و قیمت کاشت ابرو را علاوه بر دیگر خدمات زیبایی همانند بلفاروپلاستی پلک بالا و پلک پایین، مشاهده نمایید.

کاشت ابرو یا میکروبلیدینگ

اختلال در رشد ابروها به صورت مادرزادی، مشکلات پوستی، زخم و یا سوختگی، هرکدام از این موارد و یا دیگر موارد که باعث کم پشتی ابروهای شما شده است، بهترین راه حل برای داشتن ابروهای پرپشت و ضخیم، کاشت ابرو است. روش های مختلفی برای کاشت ابرو وجود دارد. باید دقت داشت که روش های آرایشی مانند میکروبلیدینگ، دائمی نیستند و به همین خاطر، اکثر زیباجویان کاشت ابرو را انتخاب می کنند. تفاوت کاشت ابرو و میکروبلیدینگ ابرو این است که کاشت ابرو، به صورت کاملا طبیعی از فولیکول های موی سر استفاده می شود و یک فرآیند دائمی می باشد، در صورتی که میکروبلیدینگ، روندی آرایشی می باشد و علاوه بر زیبایی و طبیعی بودن کمتر نسبت به کاشت ابروی طبیعی، دائمی نیست و هرچند سال یک بار باید انجام شود. میکروبلیدینگ و میکرونیدلینگ در دسته های هاشور زدن ابرو قرار می گیرند. ولی کاشت ابرو طبیعی، با موهای طبیعی خودتان، باعث می شود که ابروهایی با موهای زنده و زیبا داشته باشید. ابروهایی که رشد می کنند و طبیعی هستند. پس نتیجه اینکه میکروبلیدینگ یک روش برای بهبود ابروهای شما به صورت نیمه دائمی و غیر طبیعی است.

کاشت ابروی طبیعی

کاشت ابرو چیست ؟ روش های مختلفی برای کاشت ابرو وجود دارد که بهترین روش با زیباترین نتیجه، کاشت ابرو به روش FUT می باشد. در این روش، نواری از پشت سر شما برداشته می شود و واحدهای فولیکولی مو برداشته شده و توسط دکتر زمانی نیا پزشک متخصص کاشت ابرو بر روی جای ابروی شما کاشت می شود. این روش، باعث می شود که شما ابروهایی کاملا پر تراکم داشته باشید و این ابروها به صورت کاملا طبیعی جلوه چهره شما را بهبود می بخشند. به خاطر داشته باشید که ابروها بخش مهمی از زیبایی چهره شما را نشان می دهند و کاشت ابروی طبیعی، باعث می شود که چهره ای زیباتر و جوان تر داشته باشید. در این بخش از سایت، شما می توانید موارد زیادی از کاشت ابرو توسط دکتر زمانی نیا را ببینید. تفاوت قبل و بعد را دیده و از انتخاب خود برای کاشت ابروی طبیعی توسط دکتر زمانی نیا مطمئن شوید. مورد دیگری که باید در نظر بگیرید، جهت رشد موی ابروی طبیعی می باشد. کاشت ابرو توسط دکتر زمانی نیا، به شما این اطمینان را می دهد که ابروهای شما در جهت مناسب خود رشد کنند و سیخ سیخ شدن ابرو ها بعد از کاشت را نداشته باشید. برای اطلاع بیشتر راجع به کاشت ابرو چیست و مشاوره رایگان، با ما تماس بگیرید.

هزینه کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو چیست ؟ قیمت کاشت ابرو، به موارد مختلفی بستگی دارد. در این مرکز، از بهترین مواد مصرفی و مورد تایید وزارت بهداشت استفاده می شود. کاشت ابرو در این مرکز توسط پزشک انجام شده و شما قبل و بعد از کاشت ابرو می توانید به صورت کامل از مشاوره پزشک راجع به کاشت ابروی خود بهره مند شوید. هزینه کاشت ابرو بین 13 تا 16 میلیون تومان می باشد. شما می توانید تصاویر ابرو های خود را ارسال کرده و سپس قیمت کاشت ابرو دقیق را مطلع شوید. با ما تماس بگیرید.

کاشت ابرو، پیوند ابرو، کاشت ابروی طبیعی، پیوند ابروی طبیعی، آموزش کاشت ابرو، انواع روش های کاشت ابرو، انواع روشهای کاشت ابرو، انواع کاشت ابرو، برداشتن فلپ برای کاشت ابرو، استفاده از هدبند بعد کاشت ابرو، بستن ابرو بعد از کاشت، بهترین روش کاشت ابرو، بهترین روش کاشت ابرو نی نی سایت، بهترین مرکز کاشت ابرو، بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران، بهترین مرکز کاشت ابرو نی نی سایت، تبادل نظر کاشت ابرو، تجربیات کاشت ابرو، ترمیم ابروی کاشته شده، خارش ابرو بعد از کاشت، دوره نقاهت کاشت ابرو، روش کاشت ابرو، روشهای کاشت ابرو، سریتا بعد از کاشت ابرو، شرایط کاشت ابرو، عمل کاشت ابرو، قیمت کاشت ابرو، مدل کاشت ابرو، هزینه کاشت ابرو، نگهداری بعد از کاشت ابرو، هزینه کاشت ابرو در سال 1402، هزینه کاشت ابرو نی نی سایت 1402، هزینه کاشت ابرو چقدر است، همه چیز در مورد کاشت ابرو، چه کسانی نمی توانند کاشت ابرو انجام دهند، کاشت ابرو به چه صورت است، کاشت ابرو دائمی، کاشت ابرو در مردان، کاشت ابرو طبیعی، کاشت ابرو زنانه، کاشت ابرو قسطی، کاشت ابرو اقساطی، کاشت ابرو نی نی سایت، کاشت ابرو یا میکروبلیدینگ، کاشت موی ابرو، کنده شدن ابروی کاشته شده، کلینیک کاشت ابرو در غرب تهران، کلینیک کاشت ابرو، کاشت ابرو به انگلیسی، کاشت ابرو درد دارد، کاشت ابرو دکتر زمانی نیا، کاشت ابرو دکتر زمانی نیا نی نی سایت، دکتر زمانی نیا کاشت ابرو، دکتر سمیه زمانی نیا کاشت ابرو نی نی سایت، کلینیک کاشت ابرو دکتر زمانی نیا، دکتر زمانی نیا نظرات، بهترین دکتر برای کاشت ابرو، کاشت ابرو چیست، همه چیز درباره کاشت ابرو، عوارض کاشت ابرو، کاشت ابرو توسط پزشک، مراحل کاشت ابرو، مراقبتهای بعد از کاشت ابرو، هزینه کاشت ابرو، عکس کاشت ابرو بعد از چند ماه، کاشت ابرو نی نی سایت، برای کاشت ابرو از کجا مو بر میدارن، فیلم کاشت ابرو، عکس کاشت ابرو طبیعی، تصاویر قبل و بعد از کاشت ابرو، بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران، مشاوره رایگان کاشت ابرو، تصاویر قبل و بعد از کاشت ابرو

دکتر سمیه زمانی نیا

دکتر سمیه زمانی نیا در سال 82 در دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران (ارتش) فارغ التحصیل شد. وی از سال 1384 فعالیت خود را در زمینه پوست و مو به خصوص پیوند موی طبیعی آغاز کرد. دکتر سمیه زمانی نیا دارای مدرک پیوند موی طبیعی به روش fut جراحی و غیر جراحی FUE از انجمن جامعه جراحان ایران است. او همچنین عضو انجمن علمی لیزر پزشکی ایران نیز می باشد.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *