۲ دقیقه
جشنواره کاشت ابرو

جشنواره کاشت ابرو

آنچه می خوانید...
Rate this post

جشنواره کاشت ابرو طبیعی ، جشنواره زمستانی عید

در جشنواره کاشت ابرو دکتر زمانی نیا شرکت کنید تا برای عید زیباتر شوید! جشنواره زمستانی کاشت ابرو را از دست ندهید. کاشت ابرو طبیعی یک نوع جراحی زیبایی است که باعث پر شدن ابروهای شما می‌شود. این یک روش دائمی است که می تواند تا انتهای عمر ادامه یابد. پزشک جراح، دکتر زمانی نیا، فولیکول‌های مو را از موهای پشت سر شما به ابروهای شما منتقل می‌کند. زمان بازیابی نسبتاً سریع است، اما ممکن است چند ماه طول بکشد تا نتایج انتقال ابرو را ببینید. این روند، بدون بیهوشی انجام می شود و مدت کاشت ابرو حدود سه ساعت می تواند به طول بیانجامد. برای اطلاع بیشتر از این جشنواره کاشت ابرو، مراحل کاشت ابرو، تفاوت و برتری کاشت ابرو نسبت به فیبروز ابرو، یا میکروبلیدینگ، با ما تماس بگیرید!

جشنواره کاشت ابرو

جشنواره کاشت ابرو

کاشت ابرو یک روش جراحی زیبایی دائمی است که باعث پرتر و یا جایگزین کردن موهایی می‌شود که از دست رفته‌اند. جراح، دکتر زمانی نیا با بیش از 5000 کاشت ابروی طبیعی موفق این روش را با استفاده از پیوند‌های موی موهای سر یا از محل‌های دیگر موی سر انجام می‌دهد تا موهای ابروهای شما را جایگزین کند. پیوند مو یک نوع جراحی انتقال موی سر است که جراح یک قطعه کوچک از موهای سر شما را حذف می‌کند، معمولاً از پشت سر شما، که ممکن است شامل 2 تا 15 فولیکول مو باشد. فولیکول‌های مو لوله‌هایی هستند که موهای شما را رشد می‌دهند. جراح پیوند مو را به ابروهای شما انتقال می‌دهد. پس از بهبود پوست شما پس از جراحی، موهای ابروهای شما بیشتر ظاهر می‌شوند و نیاز به استفاده از آرایش یا مداد ابرو کاهش پیدا می‌کند.

برای شرکت در جشنواره زمستانی کاشت ابرو، با ما تماس بگیرید. متخصصین ما تمامی راهنمایی های لازم را راجع به این فرآیند به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهند.

دکتر سمیه زمانی نیا

دکتر سمیه زمانی نیا در سال 82 در دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران (ارتش) فارغ التحصیل شد. وی از سال 1384 فعالیت خود را در زمینه پوست و مو به خصوص پیوند موی طبیعی آغاز کرد. دکتر سمیه زمانی نیا دارای مدرک پیوند موی طبیعی به روش fut جراحی و غیر جراحی FUE از انجمن جامعه جراحان ایران است. او همچنین عضو انجمن علمی لیزر پزشکی ایران نیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *