۵ دقیقه
کاشت ابرو قبل و بعد

ماندگاری کاشت ابرو چقدر است؟ کاشت ابرو دائمی است؟

آنچه می خوانید...

 

 
 

کاشت ابرو یک عمل زیبایی دائمی برای پرتر نشان دادن ابروهای شما یا جایگزینی موهای از دست رفته است که سوال بسیاری از افراد پس از ان ماندگاری کاشت ابرو است. جراح این روش را با استفاده از پیوند مو از پوست سر برای جایگزینی موهای فعلی ابرو انجام می دهد.

پیوند مو نوعی عمل جراحی کاشت مو است که در آن جراح قطعه کوچکی از پوست سر شما را، معمولاً از بالای گوش، که می‌ تواند بین دو تا ۱۵ فولیکول مو داشته باشد، بر می‌ دارد. فولیکول های مو قسمت هایی هستند که موهای شما را رشد می دهند. جراح، پیوند مو را به ابروهای شما منتقل می کند.
هنگامی که پوست شما پس از جراحی بهبود یافت، موهای روی ابروهای شما برجسته تر به نظر می رسند و نیاز به استفاده از آرایش یا مداد ابرو را کاهش می دهند.

کاشت ابرو دکتر زمانی نیا

کاشت ابرو برای چه افرادی مناسب است

افرادی که موهای ابروی خود را از دست داده اند، تتوی ابروهای آن ها کم رنگ شده یا می خواهند ابروهای پرتر داشته باشند، برای این روش مناسب هستند.

اگر شرایط پزشکی دارید که باعث ریزش مو می شود مانند تریکوتیلومانیا یا آلوپسی آره آتا یا اگر آسیبی مانند سوختگی یا اسکار روی پوست شما تأثیر گذاشته است، ممکن است بخواهید این کار را انجام دهید.
کاشت ابرو یک راه حل دائمی برای پرتر نشان دادن ابروها به جای استفاده از آرایش برای پر کردن ابروها است. در حالی که این روش بیشتر در بین زنان رایج است، مردان نیز می توانند این جراحی زیبایی را انجام دهند و از مزایای آن بهره مند شوند.

 

 
 
 

آیا کاشت ابرو موثر و ماندگار است؟

بله، یک نوع جراحی زیبایی موفقیت‌آمیز برای بهبود وضعیت ابروهای شماست. نتیجه کاشت شما بستگی به این دارد که پیوند چقدر خوب انجام می شود، یعنی چقدر فولیکول های مو با مکان جدید خود سازگار می شوند.

این امر می تواند تحت تأثیر سلامت کلی شما و نحوه مراقبت از پوست خود پس از جراحی باشد. ممکن است چندین ماه طول بکشد تا نتایج را ببینید.

 


قبل از عمل کاشت ابرو چه اتفاقی می افتد؟

قبل از عمل کاشت ابرو، با جراح زیبایی ملاقات خواهید کرد تا در مورد اهداف خود برای کاشت ابرو صحبت کنید.
در طول این مشاوره، جراح شما:
رشد مو روی ابروهای خود و محل ناحیه اهداکننده بالقوه پوست سر خود را بررسی خواهد کرد.
ناحیه اهداکننده بخشی از پوست با فولیکول‌های مو روی پوست سر شما است که جراح شما در طول عمل برای جایگزینی موهای ابرو شما را برمی‌دارد. در مورد سابقه پزشکی، سابقه پزشکی خانوادگی، شیوه زندگی و داروهایی که در حال حاضر مصرف می‌کنید از شما سؤال می‌کند.

کلینیک کاشت ابرو در غرب تهران
بهترین دکتر کاشت ابرو دکتر سمیه زمانی نیا است


در مورد انتظارات خود از جراحی صحبت کنید. در مورد خطرات احتمالی یا عوارض جانبی نگرانی های خود را مطرح کنید.
از پزشک بپرسید که که از چه نوع بیهوشی استفاده می کنند، مدت زمان جراحی چقدر طول می کشد و چگونه باید برای جراحی آماده شوید. هنگامی که با جراح خود ملاقات می کنید، آنها به هر سوالی که ممکن است در مورد کاشت ابرو داشته باشید پاسخ خواهند داد تا نگرانی شما را کاهش دهند. همچنین باید برنامه ریزی کنید که بعد از جراحی شخصی شما را به خانه برساند. ممکن است در 24 ساعت اول پس از عمل به کمک شخصی در خانه نیاز داشته باشید، زیرا به استراحت زیادی نیاز خواهید داشت.

کاشت ابرو دائمی است؟

بله

آیا ابروها بعد از کاشت ابرو طولانی مدت رشد می کنند؟

از آنجایی که موی کاشت ابرو شما از پوست سر شما است، به رشد خود ادامه می دهد، همانطور که اگر هنوز روی پوست سر شما بود، حتی اگر اکنون روی ابروی شما باشد، رشد می کند. پس از کاشت ابرو، ممکن است لازم باشد به طور مرتب موهای ابروهای خود را کوتاه کنید تا موها در طولی که می خواهید حفظ شوند.

 
 

روش های افزایش ماندگاری کاشت ابرو

پس از کاشت ابرو که به صورت سرپایی انجام می شود، متقاضی می تواند بلافاصله نتایج را مشاهده کند. او همچنین می تواند پس از اتمام کار بدون هیچ مشکلی مطب پزشک را ترک کند. یکی از مزایای این روش عدم نیاز به بستری شدن در بیمارستان و بیهوشی کامل است. برای افزایش ماندگاری کاشت ابرو می توانید روش های زیر را انجام دهید:

  1. به هیچ عنوان به مناطق کاشته شده دست نزنید.
  2. از ماساژ دادن ناحیه کاشت و پیشانی خودداری کنید.
  3. حداقل به مدت 1 هفته از ورزش های شدید خودداری کنید.
  4. احتمالاً باید به مدت 1 هفته رابطه جنسی را متوقف کنید.
  5. اگر پزشک مسکن یا آنتی بیوتیک تجویز کرد، حتما آنها را به طور منظم مصرف کنید.
  6. هنگام خواب سعی کنید به پشت بخوابید.
  7. برای ماندگاری کاشت ابرو، استفاده از عینک آفتابی بزرگ و کلاه لبه دار برای مدتی پس از کاشت ابرو در زیر نور آفتاب توصیه می شود.
  8. این کار از آسیب رسیدن به ابروهای کاشته شده شما جلوگیری می کند.
  9. برای حفظ سلامت ناحیه اهداکننده، از مواد شوینده تجویز شده توسط پزشک استفاده کنید تا ناحیه مورد نظر آلوده نشود.

 

برای مشاوره کاشت ابرو طبیعی می توانید با شماره های 44961622 یا 09128914595 تماس بگیرید یا اسم و شماره تان را در فرم زیر وارد کنید:

دکتر سمیه زمانی نیا

دکتر سمیه زمانی نیا در سال 82 در دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران (ارتش) فارغ التحصیل شد. وی از سال 1384 فعالیت خود را در زمینه پوست و مو به خصوص پیوند موی طبیعی آغاز کرد. دکتر سمیه زمانی نیا دارای مدرک پیوند موی طبیعی به روش fut جراحی و غیر جراحی FUE از انجمن جامعه جراحان ایران است. او همچنین عضو انجمن علمی لیزر پزشکی ایران نیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *