۳ دقیقه
رفع-جای-جوش-با-تزریق-ژل

رفع جای جوش با تزریق ژل

آنچه می خوانید...
Rate this post

در این مقاله به توضیح مفصل و جامع پیرامون رفع جای جوش با تزریق ژل پرداخته شده است. جهت کسب اطلاعات لازم بهتر است که این متن را تا انتها مطالعه نمایید. پس با ما همراه باشید.

  • نحوه ی تزریق ژل جای جوش چگونه است؟
  • ماندگاری تزریق ژل برای برطرف کردن جای جوش چقدر است؟

اسکارهای فرورفته آتروفیک روی صورت عارضه شایع ناشی از برداشتن پوست، آکنه، آبله مرغان و تروما می باشند. اسکارهای گسترده می توانند به طور موثری با درمان ژل صاف و هموار گردند. کاربرد ژل در مورد اسکارهای فرورفته بسیار موثر و مناسب می باشد البته چنانچه پزشک پوست تجویز کند و فرد نباید خودسرانه این پروسه را انجام دهد.

رفع جای جوش با تزریق ژل
تزریق ژل برای جای جوش

در ابتدا متقاضی با مراجعه به یک دکتر پوست حاذق اسکارهایی مانند: آکنه، جراحی، تروما و عفونت را مورد بررسی قرار می دهند و سپس انتظارات فرد و توضیح بهتر جهت بهبود اسکار با درمان ژل را مطرح می کنند و سپس پوست دو طرف اسکار با استفاده از انگشتان شست و اشاره به آرامی کشیده می شود. بیشتر اسکارهای آتروفیک با لبه های گرد صاف که قابل کشش هستند می توانند با ژل بهتر شوند.

باید بگوییم که تزریق ژل برای اسکارهای نوک تیز و اسکارهای غیر قابل اتساع ممنوع است و بهتر است که از موارد دیگر برای برطرف کردن آن استفاده شود.

پزشک پوست هدف از درمان را محو شدن کامل اسکارهای فرو رفته ی بدون پر شدن بیش از حد آن هاست.

حجم ژل برای درمان جای جوش

حجم ژل لازم برای درمان جای جوش و اسکار به میزان گسترش و عمق آنان بستگی دارد به طور معمول حجم های کم برای درمان اسکارهای بسیار ریز و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

نحوه ی تزریق ژل برای درمان جای جوش

قبل از آغاز درمان پزشک از بی حسی هایی حاوی لیدوکایین برای بی حس نمودن جای تزریق و سوزن استفاده می کند و توصیه می شود که بعد از تزریق جهت کنترل درد و سوزش از کمپرس یخ و سرد استفاده کنند.

تزریق فیلر جای جوش
تزریق فیلر جای جوش

دکتر قبل از شروع محل تزریق را با الکل تمیز می نماید و سپس پماد را به صورت حرکت حلقوی در پوست مالش می دهد تا نفوذ ان را به داخل پوست افزایش دهد. بستن با پوشش پلاستیکی لازم نیست بعد از 30 دقیقه الکل را پاک می کند و بیمار باید در وضعیت نیمه نشسته قرار می گیرد.

بعد از آن پزشک یک سمت از اسکار برای اولین تزریق پروانه ای انتخاب می نماید نیدل درست در خارج از محیط اسکار و با زاویه 15 درجه نسبت به پوست وارد می شود.

ماندگاری تزریق ژل برای جای جوش

دوام اثر درمان اسکار با فیلر به طور معمول 5 تا 9 ماه می باشد درمان بعدی با ژل وقتی که حجم تزریق قبلی کاهش می یابد و اسکار دوباره واضح می شود توصیه می شود.

شما برای انجام کاشت ابروی خود می توانید از بهترین پزشک در این زمینه، دکتر زمانی مشاوره بگیرید.

برای مشاوره تزریق فیلر برای جای جوش می توانید با شماره های 44961622 یا 09128914595 تماس بگیرید یا اسم و شماره تان را در فرم زیر وارد کنید:

دکتر سمیه زمانی نیا

دکتر سمیه زمانی نیا در سال 82 در دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران (ارتش) فارغ التحصیل شد. وی از سال 1384 فعالیت خود را در زمینه پوست و مو به خصوص پیوند موی طبیعی آغاز کرد. دکتر سمیه زمانی نیا دارای مدرک پیوند موی طبیعی به روش fut جراحی و غیر جراحی FUE از انجمن جامعه جراحان ایران است. او همچنین عضو انجمن علمی لیزر پزشکی ایران نیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *