۳ دقیقه
عکس درمان-گودی-زیرچشم

درمان گودی زیرچشم با تزریق ژل، مزوتراپی و…

آنچه می خوانید...

درمان گودی زیرچشم

علت گودی زیرچشم چیست و چگونه درمان می شود ؟ آیا درمان آن عوارضی برای فرد دارد ؟ راه قطعی برای رهایی از گودی زیر چشم وجود دارد ؟ گودی زیر چشم ناشی از عینک می باشد ؟ کرم رفع گودی زیرچشم چیست ؟ ورزش برای رفع گودی زیرچشم موثر می باشد ؟ برای یافتن پاسخ این سوالات در ادامه با ما همراه باشید .

علت گودی زیرچشم

  1. فقر آهن
  2. کم کاری تیروئید
  3. ژنتیک
  4. استرس و کم خوابی
  5. رژیم غذایی نامناسب
  6. افزایش سن
جهت مشاوره و مراجعه با دکتر سمیه زمانی نیا دکتر پوست در غرب تهران با شماره های 3 -44961622 تماس حاصل فرموده و یا با اینستاگرام ایشان در ارتباط باشید

مشاوره قبل از درمان گودی زیرچشم

در ابتدا تشخیص گودی چشم بسیار مهم است زیرا برخی افراد به اشتباه تصور می کنند گودی در این قسمت دارند در صورتی که اشتباه است . همچنین علت این موضوع همه است زیرا در برخی موارد این گودی ناشی از عقب بودن گونه می باشد و با تزریق ژل در گونه برطرف می شود . بنابراین توصیه می شود قبل از هر اقدامی با دکتر پوست در این باره مشاوره شود تا تشخیص آن به درستی انجام شود .

عکس درمان-گودی-زیرچشم
عکس درمان-گودی-زیرچشم

درمان گودی زیر چشم

  1. تزریق فیلر

یکی از روش های موثر برای پر کردن گودی زیرچشم تزریق فیلر یا ژل می باشد . این ژل یا به صورت طبیعی باشد یعنی از پلاسمای خون فرد تهیه شود و به قسمت مورد نظر تزریق شود . یا از ژل های معمول در بازار استفاده شود . این روش با بی حسی در مدت زمان 30 تا 40 دقیقه انجام می شود .

  1. مزوتراپی

مزوتراپی روشی است که با دارا بودن انواع ویتامین ها ، آنزیم و هورمون ها دارای فاکتور رشد می باشد که با تزریق در زیرچشم گودی و کبودی آن را تا حد زیادی برطرف می کند . ماندگاری این روش در صورتی که به درستی تزریق شود حدود یک سال می باشد .

  1. پی آی پی

در این روش از پلاسمای خون بیمار گرفته شده که حاوی پلاکت ها می باشد و طی عملیاتی به زیر چشم تزریق می شود . این روش طی 2 الی 3 جلسه انجام می شود . فواصل جلسات باید بین 4 تا 6 هفته باشد .

  1. تزریق چربی

یکی از روش های دیگر برای پر کردن گودی زیر چشم تزریق چربی در این قسمت می باشد . چربی از قسمت هایی از بدن که دارای تجمع چربی می باشد مانند شکم ، پهلو یا ران بردشاته شده و در ناحیه زیرچشم تزریق می شود . این کار مجدد بعد از یک ماه انجام می شود تا ماندگاری بیشری داشته باشد . از آنجائیکه چربی از بدن خود فرد تهیه می شود با بدن سازگارتر بوده و نتایج بهتری خواهد داشت .

برای مشاوره درمان گودی زیرچشم می توانید با شماره های 44961622 یا 09128914595 تماس بگیرید یا اسم و شماره تان را در فرم زیر وارد کنید:

دکتر سمیه زمانی نیا

دکتر سمیه زمانی نیا در سال 82 در دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران (ارتش) فارغ التحصیل شد. وی از سال 1384 فعالیت خود را در زمینه پوست و مو به خصوص پیوند موی طبیعی آغاز کرد. دکتر سمیه زمانی نیا دارای مدرک پیوند موی طبیعی به روش fut جراحی و غیر جراحی FUE از انجمن جامعه جراحان ایران است. او همچنین عضو انجمن علمی لیزر پزشکی ایران نیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *