۱۰ دقیقه
نخ گذاری صورت

نخ گذاری صورت

آنچه می خوانید...
5/5 - (1 امتیاز)

روش های مختلفی برای افتادگی پوست و لیفت صورت وجود دارند که یکی از محبوب ترین آن ها نخ گذاری صورت، یا لیفت صورت با نخ است. این روش بدون جراحی و غیر تهاجمی اثربخشی بالایی دارد. این موارد در کنار هم باعث شده اند که این روش لیفت صورت به یک روش بسیار پرطرفدار تبدیل شود. اگر قصد انجام این کار را دارید و اطلاعات جامعی در این زمینه ندارید پیشنهاد میکنیم این مطلب و مشاوره با متخصص با مهارت را از دست ندهید.

نخ گذاری صورت

نخ گذاری صورت، محبوب‌ترین لیفت بدون جراحی

لیفت صورت با نخ روشی از انواع لیفت صورت است که در آن به منطور ایجاد لیفت ظریف اما مشهود در پوست منجر میشود. در این روش دیگر نیازی به برداشتن پوست شل شده صورت به وسیله جراحی نیست و این خود یک حسن بزرگ به شمار میرود.در این روش پزشک پوست صورت شما را به سمت بالا کشیده و لیفت میکند. این روش درمانی به شکلی است که از دو جهت باعث لیفت و جوانسازی پوست می شود و ظاهری کشیده تر و صاف تر به آن می بخشد.

برای انجام نخ گذاری صورت باید پزشکی را انتخاب کنید که از تجربه کافی برخوردار باشد. پزشک باید بداند که نخ را در چه نواحی قرار دهد اگر این کار به صورت  غیر حرفه ای انجام شود لیفت ظاهر طبیعی نخواهد داشت. در این روش صورت را با استفاده از نخ های مخصوص به عقب می کشند و باعث زیبا و جوان تر شدن آن می شوند.

جهت دریافت مشاوره برای نخ گذاری صورت با تیم دکتر زمانی نیا تماس بگیرید.

مزایای لیفت صورت با نخ

نخ گذاری صورت یکی از روش های درمانی است که مزایای بسیاری دارد. در ادامه مهم ترین این مزایا را بیان میکنیم.

  • ایجاد ظاهری طبیعی
  • نتایج طولانی مدت
  • کمک به کاهش چین و چروک و خطوط ریز
  • درمان و جلوگیری از افتادگی پوست
  • مقرون به صرفه بودن نسبت به روش هایی مانند جراحی
  • بدون نیاز به آمادگی قبلی
  • ریکاوری بسیار سریع
  • امکان تکرار درمان در صورت نیاز
  • مناسب برای پوست های حساس
  • مشاهده نتیجه بلافاصله بعد از انجام
  • بدون ایجاد برش و زخم روی پوست
  • جذب نخ ها در بافت پوست بدون خطر

ویدئو نخ گذاری صورت دکتر زمانی نیا

مناطق هدف برای لیفت صورت با نخ

بسیاری از متقاضیان، نخ گذاری صورت را برای اصلاح مناطقی از صورت که دچار افتادگی شده اند انجام می دهند. این مناطق شامل موارد زیر می شوند:

نکات مهم قبل از نخ گذاری صورت 

برخی دستورالعمل ها وجود دارند که قبل از لیفت با نخ باید به آن توجه کنیم. این دستورالعمل ها شامل موارد زیر می شوند:

  1. پیش از انجام این کار اگر از داروی خاصی استفاده میکنید این موضوع را به پزشک خود اطلاع دهید.
  2. تا حد امکان شب قبل از لیفت صورت با نخ در آرامش کامل استراحت کنید و از عوامل استرس زا دور بمانید.
  3. در رژیم غذایی خود مواد غذایی که محرک التهاب هستند را حذف کنید.
  4. به هیچ وجه شب قبل از نخ گذاری صورت نوشیدنی های الکلی مصرف نکنید.
  5. تا یک هفته پیش از عمل از داروهای رقیق کننده خون یا داروهای ضدالتهابی غیراستروئیدی استفاده نکنید.

مراقبت های پس از لیفت با نخ

مانند تمام روش های درمانی لیفت صورت با نخ نیز پس از انجام به مراقبت هایی نیاز دارد.

  • پزشکان توصیه می کنند که پس از درمان رو به پشت بخوابید و از خوابیدن به پهلو اجتناب کنید. این کار از وارد آمدن فشار به صورت شما جلوگیری میکند.
  • حداقل به مدت 24 ساعت پس از نخ گذاری صورت از لمس و شستن ناحیه مورد نظر خودداری کنید. پاکسازی صورت به شکل ملایم مشکلی ندارد اما انجام این کار به صورت شدید ممکن است باعث کنده شدن آسیب به پوست بشود.
  • پس از لیفت صورت با این روش بهتر است 1 الی 2 هفته از انجام فعالیت های ورزشی سخت اجتناب کنید. این کار می تواند تاثیرات منفی در درمان شما بگذارد.

مدت زمان جوابدهی لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ یک روش غیر تهاجمی و بدون نیاز به جراحی است. این موضوع باعث می شودکه اثرات آن بلافاصله پس از انجام مشاهده شوند و این روش دائمی نیست اما ماندگاری نسبتا طولانی دارد. یکی از مهم ترین مزیت های نخ گذاری صورت این است که به دوره نقاهت خاصی احتیاج ندارد.

لیفت صورت و گردن با نخ گذاری مقایسه مزایا و معایب

معایب لیفت صورت با نخ

  1. لیفت صورت با نخ در مقایسه با جراحی لیفت ماندگاری کمتری دارد. گاهی اوقات ماندگاری جراحی لیفت ممکن است به 10 سال نیز برسد اما این موضوع در مورد لیفت با نخ صدق نمیکند.
  2. اگر نخ ها بیش از اندازه سطحی قرار بگیرند یا پوست شخص بیش از حد نازک باشد قابل رویت خواهند بود.
  3. اگر فرد دارای شرایط پوستی مناسبی نباشد ممکن است این روش به خوبی جواب ندهد.
  4. این روش باعث رفع افتادگی پوست در بخش های مورد نظر شما می شود و قادر نیست پوست اضافی بعضی مناطق صورت را جمع کند.

برای مشاوره نخ گذاری صورت می توانید با شماره های 44961622 یا 09128914595 تماس بگیرید یا اسم و شماره تان را در فرم زیر وارد کنید:

انواع روش های لیفت صورت

همانطور که در ابتدای متن نیز به این موضوع اشاره کردیم روش های متفاوتی برای لیفت صورت وجود دارند که آشنایی با آن ها خالی از لطف نیست. در ادامه به بررسی این روش ها می پردازیم.
لیفت صورت با تزریق ژل

لیفت صورت با تزریق ژل

لیفت صورت با تزریق ژل یکی از رایج ترین روش های لیفت و جوانسازی پوست است. موادی که به پوست تزریق می شوند در امتداد گونه ها، لب ها، زیر چشم و شقیقه حجم بسیار خوبی را ایجاد می کنند. این ایجاد حجم باعث می شود که چروک ها و فرورفتگی های موجود در پوست از بین بروند و در نهایت پوست جوان و شاداب شود. موادی که در این پر کننده های پوستی غنی از رطوبتند که تاثیر بسیار در صافی پوست می گذارند.

لیفت صورت با تزریق چربی

لیفت صورت با تزریق چربی

در این روش درمانی چربی را از بدن فرد متقاضی می گیرند و در نواحی مورد نظر تزریق می کنند. تزریق چربی یک روش نیمه تهاجمی محسوب می شود. زمانی که چربی استخراج شده از بدن شخص به صورت تزریق می شود حجم قسمت های مختلف آن افزایش پیدا میکند. سلول های چربی به شکلی هستند که با بافت صورت ادغام می شوند و تا چند سال ماندگاری خواهند داشت.

لیفت صورت با لیزر

لیفت صورت با لیزر

لیفت صورت با لیزر می تواند کمک بسیاری به داشتن پوستی صاف کند. این روش باعث می شود که سلول های پوستی مجددا تولید شوند. افرادی که به دلیل افزایش سن پوست ناصافی دارند می توانند نتایج خوبی از این روش بگیرند. لیزر درمانی برای پوست هایی که به دلیل در معرض آفتاب قرار گرفتن آسیب دیده اند نیز می تواند بسیار مفید واقع شود.

خاصیت های درمانی تزریق بوتاکس

لیفت صورت با تزریق بوتاکس

 از بوتاکس غالبا برای از بین بردن چین و چروک پیشانی، خطوط اخم و پنجه کلاغی اطراف چشم استفاده می کنند. این روش درمانی به صورت موقت عضله مورد نظر را فلج میکند و در نهایت باعث صاف شدن ظاهر پوست می شود. عموما برای مشخص شدن تاثیر بوتاکس به  1 الی 2 هفته زمان نیاز است.

میکرونیدلینگ از روش های لیفت صورت

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ از دیگر راهکارهایی است که می تواند به صافی و رفع افتادگی پوست کمک کند. در این روش درمانی پزشک با کمک سوزن های کوچک گرما و انرژی را به لایه های زیرین پوست می فرستد. این انرژی و گرما موجب ایجاد شدن کلاژن و بافت پوستی جدید می گردد. با استفاده از میکرونیدلینگ شما می توانید لک های پوستی و زخم ها را نیز از بین ببرید.

هایفوتراپی از روشهای لیفت صورت

هایفوتراپی

هایفوتراپی یکی از تکنیک های غیر تهاجمی لیفتینگ صورت به شمار میرود. در این روش لیفت صورت از  انرژِی اولتراسوند بهره می برند. این انرژی توانایی نفوذ به لایه های زیرین پوست را دارد و از این طریق بافت آن را تحریک کرده و باعث افزایش تولید کلاژن می شود. نتیجه حاصل از هایفوتراپی از چند ماه تا یک سال می تواند ماندگاری داشته باشد.

کربوکسی تراپی از انواع روش لیفت صورت

کربوکسی تراپی

همانطور که از نام این روش مشخص است گاز 2CO در لایه‌های میانی پوست انتشار پیدا میکند. این فرایند باعث می شود که اکسیژن رسانی در آن ناحیه کاهش پیدا کند. کمبود اکسیژن باعث تحریک مغز می شود و خون و مواد مغذی را به بخش مورد نظر می رساند. این پروسه باعث افزایش کلاژن و جوانسازی پوست می گردد.

لیفت صورت و گردن با جراحی (ریدیتکتومی)

لیفت صورت و گردن با جراحی (ریدیتکتومی)

این روش قدیمی تر است. نحوه انجام این روش به این صورت است که پوست صورت از هر دو جهت به سمت عقب کشیده می شود. بافت هایی که در زیر پوست قرار دارند در حین جراحی جا به جا می شوند و افتادگی پوست از بین خواهد رفت. در انتهای کار نیز پوست اضافی  برداشته می شود. برش هایی که عموما در عمل جراحی صورت به وجود می آیند به میزان انتظارات بیمار و تکنیک های مورد استفاده بستگی دارد.

جهت دریافت مشاوره برای انتخاب بهترین روش لیفت متناسب با صورتتان تماس بگرید.

جمع بندی درباره نخ گذاری صورت از زبان دکتر زمانی نیا

در این مطلب به طور جامع به بررسی مسائل پیرامون نخ گذاری یا لیفت صورت با نخ پرداختیم. کمتر کسی است که به جوانسازی و شادابی پوست خود علاقه نداشته باشد. همه ما عاشق زیبایی هستیم و دوست داریم جوان تر به نظر برسیم. همانطور که در طول متن نیز بیان کردیم راهکارهای متفاوتی برای رسیدن به این هدف وجود دارند که هر یک از آن ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. لیفت صورت با نخ یکی از روش های درمانی است که به دلیل مزایای بسیاری که دارد توانسته به محبوبیت بالایی دست پیدا کند.

اگر شما نیز علاقه مند به جوانسازی و لیفت پوست صورت خود با این روش هستید کافیست از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

ویدئو نخ گذاری صورت

سوالات متداول درباره لیفت صورت با نخ

برخی از افراد فکر می کنند که این روش با درد زیادی همراه است. در واقع لیفت صورت با نخ به صورتی است که نخ‌ ها به طور بی حس قرار می‌گیرند و بیمار درد زیادی را احساس نمیکند.

اگر به دنبال یک درمان برای رفع چین و چروک و جوانی پوست خود هستید و نمی دانید کدام روش برای شما مناسب تر است می توانید با یک پزشک متخصص در این زمینه مشورت نمایید. پزشکان متخصص با بررسی شرایط پوست شما بهترین روش درمانی را پیشنهاد می دهند.

تکرار این درمان هر 12 ماه یکبار امکانپذیر است و بهترین راه برای حفظ و تداوم نتایج به دست آمده می باشد.

نخ ها در حدود 6 ماه در پوست شما باقی می مانند. با این وجود اثر لیفتینگ آن ها که همراه با تحریک تولید کلاژن سازی است می تواند تا 2 سال نیز ماندگاری داشته باشد.

دکتر سمیه زمانی نیا

دکتر سمیه زمانی نیا در سال 82 در دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران (ارتش) فارغ التحصیل شد. وی از سال 1384 فعالیت خود را در زمینه پوست و مو به خصوص پیوند موی طبیعی آغاز کرد. دکتر سمیه زمانی نیا دارای مدرک پیوند موی طبیعی به روش fut جراحی و غیر جراحی FUE از انجمن جامعه جراحان ایران است. او همچنین عضو انجمن علمی لیزر پزشکی ایران نیز می باشد.

5 پاسخ

  1. من میخوام انجام بدن لیفت بدون جراحیو، اما خیلی جاها پرسیدم میگن کادر این کارو انجام میدن، ولی اینجارو شنیدم خود خانم دکتر زمانی انجام میده، برام خیلی مهمه توروخدا جواب بدید

  2. درود مهسای عزیز؛
    بدلیل مهم بودن موضوع سلامتی در کنار زیبایی تمام خدمات زیر نظر مستقیم خانم دکتر زمانی نیا انجام میشوند🌹

  3. سلام خسته نباشید من میخواستم ژل تزریق کنم چون گونه هام خیلی افتاده شدند و خط افتاده. میشه راهنمایی کنید که ژل یا نخ گذاشتن کدوم عوارضش کمتره؟ و اینکه نخ ها جذب میشن یا دوباره باید بیاییم بکشه دکتر

  4. لیفت کردن صورت با نخ برمیگرده؟ نخ گذاشتن صورت چه فرقی با قرصای جوانسازی و لیفتینگ صورت داره؟من35سالمه و صورتم کمی لیفت میخواد کدوم بهتره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *