۵ دقیقه
جوانسازی پوست با لیزر

معجزه جوانسازی پوست با لیزر

آنچه می خوانید...
 
 

آیا به دنبال پوستی جوان تر و صاف تر هستید؟ جوانسازی پوست با لیزر نتایج واقعی و توانایی پاک کردن آسیب های ناشی از نور خورشید، تغییر رنگ، چین و چروک و رگ های خونی را ارائه می دهد.

آیا به دنبال کاهش چین و چروک، سفت کردن پوست افتاده یا ترمیم آسیب های ناشی از آفتاب و پیری طبیعی هستید؟

 

جوانسازی پوست با لیزر چیست؟

در طول زمان، بسیاری از ما الگوهای ناهموار رنگ، لکه های سنی و کک و مک های متعدد را ایجاد کرده ایم. لیزر در به حداقل رساندن لکه های قهوه ای و سایر تغییر رنگ ها بسیار موثر است و همچنین می تواند راه حل هایی برای خال های مادرزادی و لکه های قرمز ارائه دهد.

جوانسازی پوست با لیزر روشی غیر تهاجمی است که به بهبود بافت پوست و برطرف نمودن چین و چروک کمک می نماید. چین و چروک ناشی از آفتاب باعث نازک شدن آتروفی و سلول های اپیدرمی می شود که در نتیجه کلاژن و الاستین را که سببب سفتی و خاصیت انعطاف پذیری شده است را کاهش می دهد.

لیزرهای تهاجمی مورد استفاده جهت جوانسازی پوست با وجود آسیب گرمایی مختصر در درم، تمامیت و سلامت لایه شاخی را حفظ می کند.

در مورد ایمنی و خطرات لیزر های چه می دانید؟

لیزرهای امروزی تخصصی‌تر و هدفمندتر شده‌اند و در نتیجه گزینه‌ای برای درمان مشکلات یا شرایط خاص با ناراحتی و توقف کمتر ارائه می‌دهند. مجموعه لیزرهای پیشرفته در OHSU به شما این اطمینان را می دهد که راه حلی ارائه می شود که نه تنها پیشرفته ترین است، بلکه مهمتر از آن، درمانی است که بهترین نتایج را برای شما به همراه خواهد داشت.

پوست و سلامت خود را به یک متخصص پوست مو و زیبایی اعتماد کنید. دانستن این که چه لیزری برای استفاده مناسب‌تر است، تنها زمانی اتفاق می‌افتد که ارائه‌دهنده شما بتواند پوست شما را به دقت ارزیابی کند و بیماری‌های پوستی زمینه‌ای یا سایر مشکلات بالقوه سلامتی را که ممکن است داشته باشید، تشخیص دهد. شما می توانید با تکیه بر تجربه و تخصص پزشک معالج به ارزیابی مناسب پوست خود و ارائه گزینه درمانی مناسب برای شرایط و اهداف زیبایی شناسی خود بپردازید.

لیزر جوانسازی پوست

هنگامی که توسط یک جراح لیزر مجرب و آموزش دیده انجام می شود، جراحی لیزر در درجه اول یک روش بی خطر است. با این حال، خطراتی برای همه روش ها، از جمله جراحی لیزر وجود دارد. اسکار و تغییرات بافتی ممکن است رخ دهد و احتمال آن بسته به جراحی لیزری خاص متفاوت است. به طور کلی، احتمال وقوع این اتفاق کم است.

تغییر رنگدانه (خیلی روشن یا خیلی تیره) ممکن است پس از جراحی لیزر رخ دهد. در بسیاری از موارد این مربوط به قرار گرفتن در معرض نور خورشید است. قبل و بعد از عمل لیزر باید اقدامات احتیاطی در برابر نور خورشید رعایت شود. اگر شما باید لیزر درمانی را انتخاب کنید، مراقبت های بعدی به شما ارائه خواهد شد.

می توانید از طریق فرم زیر سوالات را مطرح و با بهترین متخصص پوست و مو و زیبایی در تهران در ارتباط باشید:

سوالات مهم

 
 

چکیده مطلب

عموما پوست پس از لیزرفرکشنال یا لیزردرمانی جوانسازی غیز تهاجمی به سرعت بهبود می یابد و مشکلات پس از آن در پیگیری نادر هستند. جوانسازی پوست با لیزر بطور رایج نیاز به 8-6 جلسه درمان با فواصل ماهانه جهت بروز نتایج قابل مشاهده دارد با این نظر و مشورت دکتر پوست در اولویت قرار دارد.

برای مشاوره جوانسازی پوست با لیزر می توانید با شماره های 44961622 یا 09128914595 تماس بگیرید یا اسم و شماره تان را در فرم زیر وارد کنید:

دکتر سمیه زمانی نیا

دکتر سمیه زمانی نیا در سال 82 در دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران (ارتش) فارغ التحصیل شد. وی از سال 1384 فعالیت خود را در زمینه پوست و مو به خصوص پیوند موی طبیعی آغاز کرد. دکتر سمیه زمانی نیا دارای مدرک پیوند موی طبیعی به روش fut جراحی و غیر جراحی FUE از انجمن جامعه جراحان ایران است. او همچنین عضو انجمن علمی لیزر پزشکی ایران نیز می باشد.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *