۴۰ دقیقه
کلینیک کاشت ابرو در غرب تهران

بهترین دکتر کاشت ابرو در غرب تهران 1402

آنچه می خوانید...
 
 

ابرو بخشی متمایز از ویژگی های صورت و راهی برای انتقال حالات و تعامل با دیگران است. اما برخی از افراد قادر به رشد طبیعی موهای ابرو خود نیستند و غالباً احساس خودآگاهی و عدم اعتماد به نفس می کنند. خوشبختانه راه حل قابل تأمل است و آن کاشت ابرو است. کاشت ابرو نه تنها به شما کمک می کند تا ابروهای پرپشت تری داشته باشید بلکه باعث تقویت ظاهر صورت نیز می شود. ممکن است دلایل بی شماری در ریزش مو در ناحیه ابرو وجود داشته باشد مانند: ژنتیک، کندن بیش از حد، شرایط پزشکی و غیره. اما روش پیشرفته این کار باعث رشد طبیعی موهای ابرو می شود.

 
چشم و ابرو کاشت شده

 

کاشت ابرو در غرب تهران

ابرو ها، مهم ترین عضو در زیبای و جلوه بخشی صورت در انسان ها به خصوص خانم ها هستند به طوری که بسیاری از زیبایی شناسان معتقدند پرپشتی ابرو ها می تواند تاثیر معجزه آسایی در میان چهره آدمی و تناسب در میان اعضا ایجاد کند. اما به طور تخصص و ماهرانه ای با توجه به پیشرفت علم پزشکی و روش های مختلفی که تا کنون ارائه شده است به سراغ درمان ابرو های خالی و کم پشت بروند و آن ها را به شکلی زیبا و متناسب با نوع و شکل صورت عمل کاشت ابرو با موهای طبیعی را انجام دهند.

 

کلینیک کاشت ابرو در غرب تهران
بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران دکتر سمیه زمانی نیا

البته در این راستا انتخاب بهترین دکتر کاشت مو برای رسیدن به این درجه از زیبایی یکی از مهم و حیاتی ترین کار های است که باید انجام دهید. به خصوص دکتر کاشت ابروی در نزدکی شهر محل سکونت تان باشد از اهمیت بسیاری برخوردار است.

در این مقاله به توضیح مفصل و جامع پیرامون بهترین دکتر کاشت ابرو در غرب تهران پرداخته شده است، جهت کسب اطلاعات لازم بهتر است که این متن را تا انتها مطالعه نمایید. پس با ما همراه شوید.

 

بهترین متخصص کاشت ابرو در تهران 

اخیرا یکی از روش های زیبایی و نیمه تهاجمی که افراد زیادی به خصوص خانم ها و آقایان جوان را به خود متمایل کرده است روش کاشت ابرو، کاشت ریش و سبیل و همچنین کاشت مو می باشد.

ابروها بخش مهم و ویژه ای در صورت به شمار می آید که هر چقدر میزان نازکی آن در چهره زیاد باشد، باعث عدم جذابیت فرد می شود. به همین دلیل افراد برای حجیم کردن ابروها به پزشک پوست مراجعه می کنند و خواهان کاشت یا پیوند ابرو هستند.

ابرو به دلایل مختلفی مانند کندن بیش از حد، آلوپسی  زخم ناشی از آسیب دیدگی صورت یا سوختگی، یا حتی در اثر پیری طبیعی، ممکن است از بین رفته یا نازک شود.

روشی است، شبیه کاشت مو که برای بازسازی ابروهای شما کار می کند. این فرایند با برداشتن موهای اهدا کننده از پوست سر و کاشت آن به ابروها برای دستیابی به ابروهای کامل عمل می کند.

موهای اهدا کننده با استفاده از تکنیک FUE از پشت پوست سر استخراج می شود و سپس زیر میکروسکوپ آماده می شود تا واحدهای فولیکولی منفرد استخراج شود.

کلینیک کاشت ابرو در غرب تهران
بهترین دکتر کاشت ابرو دکتر سمیه زمانی نیا است

پس از این، موهای اهدا کننده به نواحی کم پشت در ابرو یا اطراف ناحیه ابرو وارد می شود تا با استفاده از یک سوزن زیر پوستی 23 سنج در زیر میکروسکوپ با بزرگنمایی ابروهایی با ظاهری طبیعی ایجاد کند.

دکتر سمیه زمانی نیا بهترین دکتر کاشت ابرو در غرب تهران می باشند که با بیش از 20 سال سابقه در زمینه کاشت ابرو بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان می آورد. برای مشاوره رایگان با شماره 44961622 یا 09128914595 تماس بگیرید.
 
 

انواع کاشت ابرو

مزایا عمل کاشت ابرو چیست؟

 
 
  • ظاهر ابرو و چهره زیبا می شود


    نتایج غنی و ماندگاری که می توانید هر وقت به آینه نگاه می کنید، لذت ببرید یا شخص دیگری به شما نگاه کند
    ترمیم ابرو یک روش عالی برای جایگزینی ابرو یا لمس مناطق کوچک ریزش است. در کاشت ابرو از همان روش کاشت مو استفاده می شود. مقدار کمی مو از بالای ناحیه گوش به ناحیه ابرو پیوند می شود. این روش فقط 2-3 ساعت طول می کشد.
 
بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران
 
 
ابرو طراحی شده
 
  • طراحی ابرو با توجه به فرم صورت


    ترمیم ابرو روشی کاملاً هنری است که در آن ابرو به صورت جداگانه بر اساس نوع صورت، ویژگی ها و نتایجی که شخصاً می خواهید طراحی می شود. شکل قوس، ضخامت مناسب مو، فاصله بین ابروها و طول ابرو همه در نظر گرفته شده است.
 
 
  • ترمیم ابرو یک راه حل زیبا، طبیعی و دائمی است


    برخلاف تاتو، مردن یا سایر تلاش ها برای تقویت ابرو، در ترمیم ابرو از پیشرفته ترین مرحله پیوند واحد فولیکولی برای ایجاد ظاهری کاملاً طبیعی استفاده می شود، زیرا از موهای طبیعی شما استفاده می کند. نتایج کاشت ابرو با ترکیب شدن موهای پیوند خورده با ابرو موجود عملاً قابل تشخیص نیست. به دلیل این نتایج باورنکردنی، ترمیم ابرو به طور فزاینده ای تقاضای زیادی دارد.
 
ترمیم ابرو
 
 
ابرو پهن
 
  • ابروهای ضخیم

علت ریزش و کم پشتی موهای ابرو شما هر چه باشد، یک مجموعه خوب از ابروها با کاشت ابرو امکان پذیر می شود تا چارچوب بهتری به چشم شما ببخشد.

 
 
  •  افزایش اعتماد به نفس با ابروی پهن


    در حالی که شما همیشه می توانید ابروهای خود را با مداد ابرو پر کنید، اما هیچ چیز نمی تواند به شما اعتماد به نفس بیشتری نسبت به واقعی ها بدهد! با داشتن ابروهایی ضخیم، زاویه دار و زیبا، احساس عزت نفس خود را افزایش می دهید. 
 
اعتماد به نفس در کاشت ابرو
 
 
بهبود جلوه صورت
 
  • بهبود جلوه صورت

حالات صورت برای ارتباطات انسانی بسیار مهم است و واقعیت ناشناخته ای نیست که ابروها در تعیین حالات صورت نقش اساسی دارند. این روش می تواند ابروهای مشخص تری را با شکل و زاویه مناسب به شما در بیان موثر کمک کند.

  • ظاهر ابرو به روز
    کاشت موی ابرو می تواند به شما در دستیابی به ابروهایی اصیل کمک کند که باعث زیبایی و زیبایی شما می شوند.

 

  • بدون اثرات جانبی خاصی

کاشت ابرو می تواند در هنگام صرفه جویی در وقت و انرژی هنگام حضور در مهمانی ها یا در مراسم رسمی با ابروهای واقعی تازه انجام شده شما بدون دردسر و آشفتگی پر یا کشیدن ابرو با محصولات گران قیمت ابرو ، باعث صرفه جویی در وقت شما شود.

 
 
  • یک راه حل دائمی
    کاشت ابرو دائمی باقی می ماند تا سالهای زیادی از آن لذت ببرید.
  • جای زخم ها و علائم سوختگی را پنهان کنید
    این روش منحصر به فرد روشی شگفت انگیز برای پنهان کردن جای زخم و سوختگی علائم اطراف ناحیه ابرو است.
 
 
 
نمونه کاشت ابرو
 
نمونه کار کاشت ابرو در تهران
 
نمونه ای از کاشت ابرو حرفه ایی
  • بهبود در شکل و طول کلی

با استفاده از این جراحی می توان در شکل کلی یا طول ابروها پیشرفت های ظریفی ایجاد کرد در حالی که تراکم را بهبود می بخشد.

 

  • نتایج بسیار طبیعی
    نتایج این روش با تراکم مناسب مو بسیار طبیعی است.

 

در نهایت، وقتی صحبت از کاشت تخصصی می شود متخصص را انتخاب می کنید که بتواند با مطمئن ترین، جدیدترین و موثرترین اقدامات ابروهای کاملاً مشخصی را به شما ارائه دهد، تفاوت زیادی ایجاد می کند. مزایای زیادی وجود دارد که کاشت موی ابرو می تواند به مردان و زنانی که آرزو می کنند یک راه حل دائمی برای کم پشتی یا ریزش ابرو داشته باشد ، ارائه دهد. و بخاطر داشته باش! آنچه بیشترین اهمیت را دارد خوشحال و راضی از نتایج نهایی هستید

کاندیدای ایده آل برای کاشت ابرو

کسانی که از ریزش مو یا ضربه بیش از حد دچار ریزش مو شده اند (به عنوان مثال لیزر موهای زائد، زخم)
کسانی که ابروهای نازکی دارند به طور طبیعی یا در نتیجه یک بیماری پزشکی، مانند: کم کاری تیروئید
سیاری از بیماران چه زن و چه مرد اثرات خال کوبی بیش از حد، نامطلوب یا فقط ابروهای پرتر را تجربه کرده اند.” “با رواج بیشتر شدن این نوع درمان، محبوبیت آن افزایش یافته است.”

در حالی که اطلاعات جمعیتی گسترده است  بیماران باید موهای اهدا کننده کافی برای برداشت و پیوند داشته باشند. یک متخصص متبحر می گوید: “کاندیدای ایده آل به موهای ابرو بیشتر احتیاج دارد و موهای مطابق خوبی دارد که می توان از آن استفاده کرد.” “این موها اغلب از پشت سر / گردن گرفته می شوند. بنابراین، اگر کسی دارای موهای قهوه ای تیره در پوست سر و ابروهای بلوند باشد، این مناسب نخواهد بود. “

دکتر سمیه زمانی نیا بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران می باشند که با بیش از 20 سال سابقه در زمینه کاشت ابرو بهترین نتیجه کاشت ابرو را برای شما به ارمغان می آورد. برای مشاوره رایگان با شماره 44961622 یا 09128914595 تماس بگیرید.

همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که در مورد ابروهای پیوندی نگهداری نیز وجود خواهد داشت. می گوید: “موهای اهدا کننده پس از کاشت به موهای ابرو تبدیل نمی شوند موهای اهدا کننده ژنتیک و عادات رشد خود را حفظ می کنند” ، افزود که جزئیات برای درک آن ها “مهم” است. به همین ترتیب، بیماران باید بدانند که موهای کاشته شده رشد می کنند و نیاز به اصلاح مرتب دارند. وی هشدار می دهد: “این نگهداری مداوم به همین دلیل است که کاشت ابرو برای همه مناسب نیست.”

کاشت ابرو چگونه انجام می شود؟

این نوع کاشت بسیار خاص و تکنیکی می باشد و نمی توان با مراجعه به هر متخصص و دکتر پوست آماتور این روش را انجام داد چرا نیاز به مهارت و تجربه ای بالایی نیاز دارد. پزشک ماهردر ابتدا با گرفتن موهای نازک و به صورت نواری مرحله اول را آغاز می کند. متذکر می شویم که موهای انتخابی باید به گونه ای باشد که طول در حدود 6 سانتی متر و عرض 8 میلی متر باشد. سپس با ایجاد برشی بسیار ظریف در قسمت ابرو اقدام به پیوند می نماید. این پروسه بسیار حساس است چرا که با کاشت نامناسب علاوه برایجاد ظاهری زشت نیاز به هزینه مجدد پیدا می کند.

یکی از فاکتورهای مهمی که متقاضیان در مراجعه به کلینیک و مطب دکتر پوست در نظر می گیرند، این می باشد که خواهان نزدیک بودن به محل سکونتشان باشد. به همین دلیل مطب زیبایی بهترین دکتر کاشت ابرو درغرب تهران می توانند به راحتی به این مطب مراجعه نمایند.

 
بهترین کاشت ابرو در تهران
 
 

روش کاشت ابرو

در پی تاریخچه مدل ابروها، روند آن ها در طول سال ها چقدر چشمگیر تغییر کرده است. از قوس مداد سبک تا ابروهای ضخیم، ابرو “ایده آل” همچنان در حال رشد است. در سال های اخیر زیبایی کامل اما ابرو حفظ شده و درمان های موقتی و نیمه دائمی مانند: لمینیت ابرو و میکروبلیدینگ برای افزودن حجم و شکل پدید آمده است. اما اگر به دنبال راه حل دائمی تر برای بهبود شکل و اندازه ابرو هستید چه می کنید؟ متخصصین این حوزه درمانی کاشت ابرو را به شما پیشنهاد می دهند.

لازم به ذکر است: روش کاشت موی ابرو به طور فزاینده ای محبوب شده است، اما برخی از افراد روند کار را کاملاً درک نمی کنند. در این مبحث قصد داریم در مورد روند کار کاشت ابرو را از قبل از درمان تا بعد از درمان و موارد دیگر را پوشش دهیم.

در ابتدا بهتر است بدانید که کاشت ابرو روشی مشابه کاشت مو است که برای ترمیم ابروهای شما استفاده می شود. این روند با برداشتن موهای اهدا کننده از پوست سر و پیوند دادن آن به ابروها برای پر شدن آن ها انجام می شود. دو روش ترمیم مو وجود دارد.

 
 

استخراج واحد فولیکولی (FUE):

با استفاده از این گزینه، تک تک موها از محل اهدا کننده با استفاده از ابزار مخصوصی یا روش هایی مختلفی پیوند می شوند. از مزایای آن می توان به زخم خطی کمتر و بهبود راحت تر اشاره کرد، اگرچه زمان برداشتن طولانی تر و کوتاه شدن مو می تواند بر کیفیت پیوند تأثیر بگذارد.

 

پیوند واحد فولیکولار (FUT):

یک تکه مو (معمولاً از پشت سر) بریده می شود و یک فولیکول مو پیوند می شود تا شکل ابرو جدید و بهتری ایجاد کند. روند برش سریعتر از FUE است و موهای جمع شده بلندتر است که می تواند به کاشت کمک کند. با این حال، باید توجه داشت که این روش باعث ایجاد زخم های خطی و معمولاً زمان بهبودی طولانی تر می شود. تصمیم بین FUT و FUE، البته طبق نظر پزشک کاشت ابرو می تواند متفاوت باشد و بنا به ارزیابی های دقیقی که از آزمایشات مختلفی به دست آمده و هم چنین صلاح دید وی هر یک از گزینه های مورد نیاز برگزیده می شوند.

یکی دیگر از جنبه های مهم پیوند ابرو مراحل عمل است. اگر قصد انجام این جراحی را دارید و می خواهید ابروهایی زیبا و خوش فرم داشته باشید، باید یک مرکز کاشت مو را انتخاب کنید که کاملاً مجهز باشد و گواهینامه های لازم را داشته باشد. اگر در مورد این موضوع اهمیتی قائل نشوید، این امر برای سلامتی شما ضروری است.

 
 

نمونه ای از کاشت ابرو توسط دکتر زمانی

 

 

اقدامات قبل از انجام پیوند موی ابرو

بسته به سن و سلامت عمومی شما، انجام برخی آزمایشات قبل از عمل ممکن است لازم باشد. ما در مورد این موارد با شما صحبت خواهیم کرد و مطمئن باشید که قبل از انجام عمل شما انجام شده است. اگر سیگاری هستید، دکتر زمانی نیا عنوان فردی متخصص و متبحر در این زمینه به شما توصیه می کند که هم قبل از عمل و هم در دوران نقاهت سیگار را ترک کنید زیرا سیگار کشیدن باعث کاهش جریان خون در پوست می شود و می تواند روند بهبودی را کند کند.

علاوه بر این، سیگار کشیدن خطر آسیب به بافت را افزایش می دهد. با قطع سیگار، توانایی خود را در بهبود و بهینه سازی نتایج بعد از عمل بهبود خواهید بخشید. از داروهای خاصی هم قبل و هم بعد از عمل باید پرهیز شود مانند آسپرین، داروهای ضد التهاب و مکمل های گیاهی، که می تواند خونریزی را افزایش دهد.

ما لیستی از تمام داروهایی که باید از آن ها اجتناب شود را در اختیارتان قرار می دهیم. برای روز رویه خود، باید هم چنین برنامه ریزی کنید تا کسی شما را به دفتر ما بیا و از آن بیاورد و حداقل شب اول بعد از آن با شما بماند. اگر یک مراقب در دسترس نیست، یا اگر شما ترجیح می دهید در خلوت خود بهبود پیدا کنید.

 
 

توضیحات خانم دکتر زمانی نیا در مورد هر گونه اقدامات قبل از انجام عمل کاشت ابرو

مشاوره اولیه با بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران 

دکتر زمانی نیا (بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران) با دانش و مهارتی که دارند، سابقه پزشکی شما را بررسی کرده و معاینه فیزیکی انجام می دهد. آماده باشید تا به سوالات مربوط به شرایط پزشکی فعلی و گذشته پاسخ دهید.

در مورد هر دارویی که در حال حاضر مصرف می کنید یا اخیراً مصرف کرده اید و همچنین جراحی هایی که انجام داده اید صحبت کنید. بسیار مهم است که به ما بگویید آیا به هر دارویی حساسیت دارید یا خیر.

برای تعیین گزینه های درمانی و کاندیداتوری برای کاشت موی ابرو، بهترین دکتر کاشت ابرو مناطقی از پوست سر شما را برای تعیین کیفیت، تراکم و بافت مو و همچنین تعداد گرافت هایی که برای نتایج مطلوب لازم است، بررسی می کند. علاوه بر این، شما برای پرونده پزشکی خود عکس خواهید گرفت. هم چنین در طی مشاوره شما، دلایل شما را برای مایل به کاشت موی ابرو و اینکه انتظارات شما از نظر شکل ظاهری پس از انجام این عمل چیست، با شما صحبت خواهد کرد.

دکتر زمانی نیا در بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران بهترین نتایج را برای زیبا جویان به ارمغان می آورند. برای مشاوره رایگان یا رزرو نوبت با شماره 09128914595 تماس بگیرید.

علاوه بر این، تاریخچه ابروهای شما را از جمله کندن / موچین و هر گونه لاغری قابل توجه در طی سال ها بررسی می کند. همچنین می توانید عکس های تایید شده قبل و بعد از بیماران دکتر زمانی نیا را مشاهده کنید.

 
 

مراحل عمل کاشت ابرو

این امر مستلزم تهیه یک برنامه عملیاتی سفارشی بر اساس نیازهای منحصر به فرد بیمار است. عمل کاشت

از 4 مرحله تشکیل شده است.

 

از آنجا که برای کاشت ابرو به طور متوسط ​​200 تا 300 پیوند مو لازم است، این عمل معمولاً حدود 2-3 ساعت طول می کشد. این سه مرحله است که باید در روز و مرحله بعد در روز بعد از عمل انجام شود. در زیر شرح مختصری از این مراحل آورده شده است:

 

مشاوره و برنامه ریزی:

طراحی ابروها در معاینه بدنی مشخص می شود. در این مرحله ، پزشک یک برنامه عملیاتی تهیه می کند که ویژگی های صورت و نیازهای فردی بیمار را در نظر می گیرد. پزشک ناحیه گیرنده و موهای ناحیه دهنده را ارزیابی می کند.

 
 
 

استخراج پیوند:

این مرحله اول جراحی است. شما می توانید پیوند اهدا کننده را با استفاده از روش تراشیده نشده که معمولاً در افرادی با موهای بلند استفاده می شود، انجام دهید. تعداد کمی از گرافت های مورد نیاز نیز انجام این روش را آسان می کند. برداشت پیوند با استفاده از روش اصلاح نشده فقط به تراشیدن قسمت کوچکی از پشت سر نیاز دارد. (بنابراین قسمت “تراشیده نشده” این اصطلاح به این واقعیت اشاره دارد که بقیه موهای شما یک قسمت کوچک تراشیده شده را پوشش می دهد. منطقه تراشیده شده در آنجا که پیوند استخراج شده است برای دیگران قابل مشاهده نیست.) هنگام برداشتن فولیکول های مو. فقط موهای فردی جدا می شوند در حالی که سایر روش های کاشت، کاشت مو را در اولویت قرار می دهند. با داشتن ابرو، فقط موهای فردی می توانند به زیبایی ظاهری طبیعی برسند. قبل از فرآیند استخراج، از بی حس کننده موضعی در ناحیه اهدا کننده استفاده می شود.

 
 
 

پیوند آغاز می شود:

سپس ناحیه دریافت کننده (ابروها) نیز به صورت موضعی بی حس می شود. از کاشت ایمپلنت با در نظر گرفتن زاویه و جهت مناسب رشد مو برای پیوند فولیکول های مو استفاده می شود. این فرایند همچنین برای دستیابی به زیبایی ظاهری ضروری است.

 
 
 

بهبودی

یک روز بعد از عمل یک باند برای اطمینان از صحیح بودن ریشه های مو استفاده می شود.

 
 
 

بهترین دکتر کاشت ابرو در غرب تهران

بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران دکتر زمانی نیا می باشد.

بسیاری از زنان برای دستیابی به نمای چشمگیرتر و مشخص تر، لوازم آرایش، آرایش نیمه دائمی یا خال کوبی را انتخاب می کنند، اما این روش ها هرگز کاملاً قانع کننده به نظر نمی رسند. در حالی که سرم ها، لوسیون ها و معجون هایی در بازار وجود دارند که وعده های اسراف می دهند، نتایج اغلب دور از انتظار است.

تنها راه حل برای بازگرداندن ابروها به آنچه طبیعت در نظر گرفته است و به روشی کاملاً طبیعی، انتخاب روش کاشت موی ابرو است یا اگر ابروهای شما به طور طبیعی پراکنده باشد، کاشت ابرو می تواند آنچه را که طبیعت آرزو می کنید به شما بدهد. فراهم کرده بود.

بازگرداندن ابرو به زیبایی طبیعی کار ساده ای نیست، با این حال، حتی در مورد کاشت مو که از موهای خود برای رشد کم و ایجاد شکل مطلوب تر و کامل تر استفاده می کند، زیرا بهترین نتیجه فقط در دست است.

پس باید از بهترین دکتر کاشت ابرو در شهر محل سکونت تان بهره بگیرید. این گونه می توانید با انتخابی درست و آگاهانه نتیجه ای مطلوب کسب کنید.

حال آن که یک فرد چگونه می توانند به طرق مختلف بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران را پیدا کند.

در ابتدا باید از فردی جوان و پویاست، در مورد تمام زیر تخصص های کاشت ابرو، از جمله عمل ها زیبایی بسیار علاقه مند است کمک بگیرید.

دانش و تجربه دکتر در کاشت ابرو معیارهای اساسی برای انتخاب جراح مناسب است. فاکتورهای دیگری نیز باید در نظر گرفته شود، مانند: پروتکل درمانی انتخابی، ارتباطات و کیفیت امکانات جراح. همه این نکات مهم هستند، زیرا سلامتی و زیبایی شما در معرض خطر است.

کاشت ابرو یک روش پزشکی است و به همین ترتیب، داشتن آموزش مناسب برای انجام این نوع جراحی مهم است.در ایران، متخصصان پوست یا پزشکانی که قبلاً چنین اقداماتی را انجام داده اند، صلاحیت ارائه این نوع درمان را دارند.
چرا که کاشت ابرو یک روش زیبایی ظریف است که به مهارت بسیار زیادی نیاز دارد. این مهارت، البته به مهارت جراح مربوط است، اما نمی توان تجربه را نادیده گرفت.
در اینجا چند سوال وجود دارد که می توانید بپرسید تا مطمئن شوید پزشک منتخب شما تخصص لازم را دارد.

دکتر کاشت ابرو چه نوع آموزشی داشته است؟

کاشت ابرو طبیعی یک رشته پیچیده است، که نیاز به درک دقیق چرخه زندگی مو، شناخت کامل توپولوژی مو، دانش استخراج فولیکول مو و تکنیک های کاشت و البته تسلط بر اصول جراحی زیبایی دارد.

تجربه حرفه ای پزشک کاشت ابرو چیست؟

همانطور که در بالا ذکر شد، مهارت جراح ذاتاً با عمل کاشت ابرو در ارتباط است.
جراحی که یک یا دو روش کاشت ابرو در سال انجام دهد، مهارت یکسانی با دکتری که هر روز انجام می دهد نخواهد داشت.
به همین دلیل پزشکان در تخصص خود را در جراحی کاشت ابروانتخاب کرده اند. آن ها بیش از ده سال است که روزانه به طور متوسط ​​یک پیوند (مو، ریش، ابرو) انجام می دهند و FUE و موهای بلند FUT را برای پاسخگویی به نیازهای زنان و مردان متقاضی ارائه می دهند. آن ها همچنین می توانند توصیه های بالینی صحیحی در مورد بهترین روش درمانی برای بهبود سلامت فولیکول ها و کمک به شما در کاهش سرعت ریزش مو ارائه دهند.
سرانجام، اگر مشاوره مستقلی می خواهید ،می توانی با متخصص پوست خود صحبت کنید. متخصص پوست شما به منابعی برای ارائه نظر آگاهانه و در عین حال عینی درباره تخصص یک پزشک خاص دسترسی خواهد داشت.
البته بهتر استد بدانید که یک جراح خوب تا حد ممکن شفاف خواهد بود و خوشحال خواهد شد که از بیمارانی – اعم از زن و مرد – که پیوند مو ابرو انجام داده اند، به اشتراک بگذارد.

امروزه بسیار معمول است که متخصصان کاشت مو تصاویر قبل و بعد را در وب سایت خود منتشر می کنند. این تصاویر معمولاً شامل موارد زیر است:

  • سن مراجعه کننده
  • علل مشخص شده ریزش ابرو
 
 

رضایت مندی مراجعه کننده

آن دسته از کسانی که از خدمات کاشت ابرو دکتر سمیه زمانی نیا بهره برده اند پس از اتمام تمامی مراحل کاشت و درمان اظهار رضایت مندی نموده و از وی به دلیل ارائه چنین خدمات با کیفیتی تشکر و قدردارنی کرده اند.

 

مراقبت های بعدی کاشت ابرو

مراقبت های ویژه مناسب جنبه بسیار مهمی در موفقیت طولانی مدت، اثربخشی، سلامتی و رضایت کلی از تاتو ابرو جدید و آرایشی شماست. برای دستیابی به بهترین نتایج ممکن از روش آرایش نیمه دائمی، بسیار مهم است که دستورالعمل های داده شده را دنبال کنید. در اینجا دستورالعمل های مراقبت های بعدی وجود دارد که به شما کمک می کند هرگونه عفونت یا مشکلی را محدود کنید و در اسرع وقت بهبودی سالم و موفقیت آمیز را تضمین کنید.

بلافاصله بعد از کاشت ابرو

بلافاصله بعد از عمل زیبایی کاشت ابرو، احساس سوزن سوزن شدن و حساسیت جزئی و احتمالاً کمی تورم در ناحیه تاتو خواهید کرد. دلیل این امر این است که کرم بی حسی موضعی استفاده شده بر روی ابروهای شما قبل از استفاده از تاتو از بین می رود و زخم تازه در معرض آن بلافاصله روند بهبود را آغاز می کند.

این احتمال وجود دارد که حدود 1-2 روز با برخی از حساسیت های پوستی، قرمزی و تورم روبرو شوید. به مدت 10 روز از محصولات دیگر در منطقه کاشت شده استفاده نکنید، هیچ صابون، پاک کننده، آرایش یا کرم دیگری به غیر از کرم مراقبت های بعدی ارائه نشده است. اطمینان حاصل کنید که تقریباً دو هفته به ابروها فرصت می دهید تا خوب شوند.

هرگونه فعالیت بدنی (مانند: شنا یا سونا) یا قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید را که ممکن است باعث محو شدن زودرس شود محدود کنید. تمام کاشت های معمولا خطر ذاتی عفونت و یا واکنش آلرژیک را دارند. اگر درد یا حساسیت بیش از چند روز ادامه داشت بلافاصله با پزشک مشورت کنید.

کرم مراقبت های بعدی را از بهترین دکتر کاشت ابرو دریافت خواهید کرد. توصیه می شود 5 بار در روز تا 10 روز آن را روی ناحیه مورد نظر را استفاده نمائید. این به جلوگیری از عفونت و خشک نشدن ابروها برای بهبود سریع و موثر کمک می کند.

تورم


تورم، قرمزی، حساسیت به پوست و برخی کبودی های جزئی از عوارض جانبی طبیعی در روش کاشت ابرو است اما نباید بیشتر از یک یا دو روز ادامه داشته باشد. اینکه فرد به راحتی متورم و کبود شود به عواملی مانند سن ، نوع پوست و گردش خون وی بستگی دارد.

ظاهر


لطفا توجه داشته باشید: جوهر از یک تاتو تازه به احتمال زیاد کمی تیره و بسیار ضخیم تر از حد انتظار به نظر می رسد، در حالی که دیگران ممکن است روشن به نظر برسند (به عنوان مثال مو بور و قهوه ای) ، بنابراین نگران نباشید. این طبیعی است و معمولاً بعد از حدود یک هفته لایه های بالایی شروع به پوسته پوسته شدن و جابجا شدن می کنند. این فرآیند ریزش نامیده می شود.

در مقایسه ، این بخشها در کنار بخشهای غیر خرد شده بسیار سبک به نظر می رسند. این رنگدانه سرانجام نرم شده و در سایه مناسب قرار می گیرد که ریزش کامل شود. در کل ، باید دو هفته طول بکشد تا تاتوی ابرو جدید کاملا ریخته شود و طبیعی به نظر برسد.

پس از مراقبت در طول دوره بهبودی دو هفته اول


روزهای بعد از عمل با بهبود پوست، ممکن است احساس خارش داشته باشید. این یک قسمت طبیعی از فرآیند است و نشانه خوبی است که تاتو آرایشی به درستی بهبود می یابد. مراقب باشید که پوست ریخته شده را مالش ندهید، خراشیده نشوید یا آن را انتخاب نکنید. شما می توانید به بافت ضربه وارد کنید و در واقع احتمال آسیب پوست، عفونت یا برداشتن زودرس جوهر را افزایش دهید.

بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران
بهترین کاشت ابرو در تهران

 

زمان و روند بهبودی متوسط


متوسط ​​زمان بهبودی از فردی به فرد دیگر متفاوت خواهد بود و به چندین فاکتور فیزیولوژیکی مانند سن ، نوع پوست ، گردش خون و چرخه های هورمونی بستگی خواهد داشت. به طور کلی ، مانند هر نوع ضربه پوستی، پوست شل و مسن تر تمایل به بهبودی کمی بیشتر از پوست جوان دارد. سایر عواملی که ممکن است بر زمان بهبودی تأثیر بگذارند عبارتند از: رژیم غذایی، فعالیت بدنی بیش از حد، قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید و هر دارویی که ممکن است مصرف کنید.

سرانجام، قرار ملاقات پیگیری سوم شما باید بین 3 تا 4 هفته برنامه ریزی شود، اما همه به سومین تماس تلفنی احتیاج ندارند. بسته به میزان خوب رعایت این توصیه های مراقبت های ویژه و سرعت محو شدن جوهر نیمه دائمی، تا 1-3 سال دیگر لازم نیست قرار دیگری بگذارید.

برای دستیابی به بهترین نتیجه و جلوگیری از بروز هرگونه عارضه مراقبت های عالی است. این یک روش جراحی است و شما باید زمان کافی برای بهبودی به بدن خود اختصاص دهید. با بهترین دکتر کاشت ابرو تهران دکتر زمانی نیا، کاشت ابرو طبیعی و پرتراکم خواهید داشت.

مراقبت های ویژه برای اطمینان از بهبود سریع کاشت ابرو

پس از جراحی، برای جلوگیری از شیوع عفونت، چند روز از دست زدن به ابروها خودداری کنید.
اولین روز خود را پس از جراحی، برای بهبود سریع تر، فولیکول سالین را اسپری کنید.
شما می توانید صورت و ابرو خود را فقط پس از 24 ساعت جراحی و همچنین با شامپوی تجویز شده بشویید.
بعد از پیوند ، ناحیه ابرو خود را ماساژ ندهید.
وقتی پوسته شما بعد از 3-7 روز از بین می رود، به نوعی قرمزی انتظار داشته باشید و وحشت نکنید چون طبیعی است.
در 30 روز اول از بیرون رفتن در آفتاب خودداری کنید.

رشد طبیعی موی ابرو در روش کاشت

از آن جا که موی اهدا کننده ای که به ابرو پیوند می شود از پوست سر است، به طول کامل موهای سر شما رشد می کند. بنابراین، موهای ابرو پیوند شده باید به طور دوره ای اصلاح شوند (به طور معمول هر ماه یک بار) این برای پیوند موی ابرو کاملاً استاندارد است و پس از مدتی موهای کاشته شده می توانند تنظیم شوند و دیگر نیازی به اصلاح ندارند.

درباره علل ریزش موی ابرو بیشتر بدانید

ابرو ها هم مانند موهای سر شما، ابروها می توانند نازک شوند یا رشد آن ها متوقف شود. به هر دلیلی ممکن است این مورد را تجربه کنید. در زیر با دلایل و درمان های احتمالی ریشه ای آشنا شوید.

اگر یکی یا هر دو ابرو باریک شده باشد، می تواند به دلیل عفونت، بیماری های پوستی، تغییرات هورمونی یا سیستم ایمنی بیش از حد فعال باشد. کمبودهای تغذیه ای، آسیب های جسمی یا استرس عاطفی نیز می تواند باعث کاهش ابروها شود منبع مطمئن.

با محدود کردن علت ، شما و پزشک می توانید درمان مناسب را برای جلوگیری، معکوس یا به حداقل رساندن ریزش مو پیدا کنید.

  • آلوپسی
  • آلوپسی آره آتا یک بیماری خود ایمنی است. سیستم ایمنی بدن اشتباهی بخشی از بدن خود را دشمن تشخیص داده و به آن حمله می کند. آلوپسی آره آتا ، فولیکول های مو را که از آن موهای فردی رشد می کند ، هدف قرار می دهد ، تولید مو را کند یا متوقف می کند.


انواع مختلف آلوپسی وجود دارد:

آلوپسی آره آتا باعث ایجاد لکه های تصادفی ریزش مو می شود.
آلوپسی یونیورسالیس از بین رفتن کامل موها است.
آلوپسی فیبروزینگ پیشانی باعث ایجاد زخم در پوست سر همراه با طاسی و از بین رفتن ابرو می شود.
طبق بنیاد ملی آلوپسیا آریتا، پزشکان مطمئن نیستند که چه عواملی باعث ایجاد یک اپیزود می شود ، اما ممکن است بیاید و با رشد مو در صورت غیرفعال شدن بیماری ، موهای خود را از دست بدهد. آلوپسی هم چنین می تواند ناخن ها و انگشتان پا را تحت تأثیر قرار دهد.

  • کمبود مواد مغذی

بدن انسان به مواد مغذی از جمله منابع انرژی (کربوهیدرات، پروتئین، چربی)، اسیدهای آمینه و چرب، ویتامین ها و مواد معدنی نیاز دارد. بعضی از اینها رشد مو را حفظ و تحت تأثیر قرار می دهند، بنابراین کمبود هر یک از آنها می تواند باعث ریزش مو شود.

کمبود ویتامین A یا روی می تواند رشد سلولی را کند کرده و مانع از تولید شود. منبع مطمئن سبوم مرطوب کننده (روغن). کمبودهای خاص دیگر که می تواند بر ریزش مو تأثیر بگذارد عبارتند از:

بیوتین منبع معتبر (ویتامین B-7)
ویتامین C (تولید کلاژن)
اهن
ویتامین های E ، B-12 و D
سیستئین
اسیدهای چرب امگا 3

  • اگزما (درماتیت آتوپیک)

اگزما نوعی التهاب در پوست است که باعث خارش ، قرمزی، پوسیدگی و تحریک می شود. این سیستم توسط سیستم ایمنی بیش از حد حساس ایجاد می شود و می تواند به صورت یک بار شعله ور شدن یا یک وضعیت مداوم ظاهر شود.

از آنجا که فولیکول های مو در پوست جاسازی شده اند ، اگزما ممکن است در رشد مناسب موها تداخل ایجاد کند.

  • پسوریازیس

پسوریازیس نوعی اختلال خودایمن است که باعث می شود سلولهای پوست خیلی سریع تکثیر شوند و لکه های قرمز ، ضخیم ، پوسته پوسته و دردناک ایجاد شود و فولیکول های مو را مسدود کرده و رشد را متوقف کند.

  • درماتیت تماسی

درماتیت تماسی در اثر تماس با ماده حساسیت زا یا محرک سمی ایجاد می شود. ممکن است احساس خارش کنید یا احساس سوزش کنید. اگر ناحیه نزدیک ابروهای شما تحت تأثیر قرار گیرد ، التهاب ممکن است رشد مو را مهار کند.

  • درماتیت سبورئیک

درماتیت سبورئیک معمولاً یک بیماری مداوم است. دانشمندان معتقدند که علت آن قارچ یا تولید بیش از حد روغن در پوست است. درماتیت سبورئیک حتی در ابروها منجر به ایجاد شوره می شود.

  • مشکلات تیروئید

بیماری تیروئید یکی از دلایل عمده ریزش موی ابرو است. غده تیروئید شما هورمون هایی تولید می کند که متابولیسم را تنظیم می کنند.
هنگامی که این غده هورمون زیادی تولید می کند یا بسیار کم ، بدن شما از تعادل خارج می شود و تعدادی از فرایندهای طبیعی را مختل می کند. این شامل رشد مو است.
کم کاری تیروئید همچنین می تواند باعث خستگی، افزایش وزن و مه مغزی شود، در حالی که افراد مبتلا به پرکاری تیروئید اغلب دچار تپش قلب، برآمدگی چشم و کاهش وزن می شوند.

  • بیماری هانسن

بیماری هانسن (جذام) توسط باکتری ایجاد می شود و به صورت زخم در سراسر پوست ظاهر می شود. این در بسیاری از کشورها رایج است اما در ایالات متحده اینگونه نیست. جذام جذام شامل ضایعات و ریزش مو در سراسر بدن ، بی حسی و ضعف اندام است.

  • استرس و اضطراب

استرس و اضطراب بیش از حد می تواند باعث تغییرات فیزیولوژیکی ، از جمله کاهش اکسیژن به فولیکول های مو و نوسان سطح هورمون شود منبع مطمئن که به ریزش موی ابرو کمک می کند.

  • بارداری و زایمان

بارداری و زایمان همچنین می تواند هورمون ها و سایر جنبه های بیوشیمی بدن را به یک چرخش دم تبدیل کند. این نوسانات وحشی ممکن است چرخه های رشد مو را از بین ببرد و باعث ریزش مو شود.

  • تلوژن افلوویوم

یک ریزش غیرطبیعی مو است که هنگامی اتفاق می افتد که چرخه رشد طبیعی مو در اثر تغییرات هورمونی یا تغییرات دیگر در بدن قطع شود.

  • افزایش سن

مردان و زنان از 40 سالگی شروع به کم پشتی مو می کنند ، زیرا سطح استروژن در زنان و تستوسترون در مردان کاهش می یابد.

  • کندن مداوم یا استفاده بیش از حد از محصولات آرایشی

کندن بیش از حد ابروها ضربه جزئی ایجاد می کند و در نهایت ممکن است رشد مو در آن نقطه متوقف شود. آرایش خشن هنگام استفاده طولانی مدت ممکن است آسیب مشابهی ایجاد کند.

سایر علل بروز کم پشتی ابرو

  • تاتو کردن
  • ضربه و صدمه در قسمت ابروها (اگر ضربه محکم باشد، ممکن است که باعث از بین رفتن رنگدانه های ابرو شود و در نتیجه نمای ظاهری ابرو را زشت و نافرم می کند)
  • تریکوتیلومانیا یا کندن عصبی ابروها
  • کم پشتی ژنتیکی
علل ریزش موی ابرو
علت ایجاد ریزش موی ابرو

سوالات متداول

این بخش اختصاص دارد به سوالات متداول در مورد انجام عمل پیوند موی ابرو و انتخاب بهترین دکتر کاشت ابرو، با ما همراه باشید تا پر تکرار ترین سوالاتی که از سوی مخاطبین عزیز این صفحه دریافت کرده ایم را به همراه پاسخ های که از سوی متخصص پوست و مو و زیبایی دریافت کرده ایم را در اختیارتان قرار دهیم تا هر گونه ابهام و سوالی در این خصوص برای تا ایجاد شده است رفع گردد.

در پایان این که

مزیت شما این است که می توانید نتایج مداخلات جراح خود را بر روی زنان و مردان مشاهده کنید. وقتی به مشاوره می روید، دریغ نکنید که از بیمارانی که از ریزش موی ابروی مشابه شما رنج می برند، را دعوت به انجام کاشت موی طبیعی ابرو با کمک بهترین دکتر کاشت ابرو در غرب تهران کنید.

برای مشاوره از بهترین دکتر کاشت ابرو در غرب تهران دکتر سمیه زمانی نیا می توانید با شماره های 44961622 یا 09128914595 تماس بگیرید یا اسم و شماره تان را در فرم زیر وارد کنید:

دکتر سمیه زمانی نیا

دکتر سمیه زمانی نیا در سال 82 در دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران (ارتش) فارغ التحصیل شد. وی از سال 1384 فعالیت خود را در زمینه پوست و مو به خصوص پیوند موی طبیعی آغاز کرد. دکتر سمیه زمانی نیا دارای مدرک پیوند موی طبیعی به روش fut جراحی و غیر جراحی FUE از انجمن جامعه جراحان ایران است. او همچنین عضو انجمن علمی لیزر پزشکی ایران نیز می باشد.

4 پاسخ

  1. سلام من برای دوماه دیگه می خوام کاشت ابرو انجام بدم ، می خوام بدونم چند روز نیاز هست که تهران باشم ، بستری شدن دارن ، در خصوص مراقبت های بعد از کاشت ابرو به من اطلاعات بدید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *