۵ دقیقه
نکات مهم در مورد کاشت ابرو

مراحل کاشت ابرو طبیعی چیست؟

آنچه می خوانید...
 
 
 

کسانی که دارای ابروهای کم پشتی هستند و خواهان ابروهای پرپشت و زیبا می باشند بهتر است ابتدا به پزشک مراجعه کرده و پزشک با تجویز داروهایی مانند داروهای ویتامین، کمبود ویتامین بدن فرد را جبران کند یا با انجام آزمایش هایی اطمینان حاصل کند که فرد مشکلات هورمونی ندارد.

اگر استفاده از روش دارویی برای فرد بی اثر باشد، در این صورت می توان از گزینه کاشت ابرو برای پرپشت تر شدن ابروها استفاده کرد.همچنین برای کسانی که از تاتو ابرو خود ناراضی هستند و به دنبال روشی برای پرپشت تر کردن ابروهای خود می باشند می توانند کاشت را انجام دهند.

 

 

مراحل انجام کاشت ابرو

ممکن است فرد به دلیل رنگ کردن ابرو یا سوختگی در ناحیه ابرو دچار ریزش ابرو شده باشد. بهترین روش برای پرپشت کردن ابروها استفاده از کاشت ابرو fut برای ابروها می باشد.

برداشت مو از ناحیه پشت سر

برای انجام کاشت، از موهای ناحیه پشت سر خود فرد گرفته می شود. کاشت از انتقال گرفت ها از قسمت پشت سر به ناحیه ابرو استفاده می شود.

این کار باید تحت نظر تیم پزشکی و خود پزشک انجام گیرد.برای انجام کاشت از نوار باریکی از پشت سر استفاده می شود و موها به صورت تک تک در ابروها کاشته می شود. برای انجام این کار، نیاز به بیهوشی و تراشیدن ابروها نمی باشد و فقط از بی حسی موضعی استفاده می شود.

طراحی ناحیه ابرو

به راحتی می توان ابروهای زیبایی در ناحیه ابروها طراحی کرد. این موها را در ناحیه طراحی شده قرار داد و گرفت ها را دراین ناحیه کاشت.

طراحی ابرو به راحتی قابل انجام است و متناسب با صورت هر فرد می توان این کار را انجام داد. علاوه بر اینکه در قسمت ابروی خود فرد ابرو کاشته می شود. اطراف آن را نیز با طراحی مناسب می توان کاشت ابرو را انجام داد.این موهای کاشته شده قابلیت رشد دارد.

مراحل کاشت ابرو
مراحل کاشت ابرو طبیعی

مراحل کاشت ابرو به روش FUT

  1. ایجاد بی حسی: در کاشت ابرو از بی حسی موضعی استفاده می شود.
  2. برداشتن فولیکول‌های مو: فولیکول‌های مو توسط دستگاه برداشته می شود.
  3. کاشت فولیکول‌ها در ناحیه موردنظر در ابرو: فولیکول‌های موی دهنده در ناحیه ابرو کاشته می‌شوند.

 

مراحل کاشت ابرو چقدر طول می کشد؟

زمان کاشت به عوامل مختلفی بستگی دارد. در زیر عواملی که ممکن است زمان کاشت را تحت تأثیر قرار دهند، ذکر شده است:

1- تکنیک کاشت:

استفاده از تکنیک‌های مختلف مانند کاشت مو به مو، کاشت موهای مصنوعی یا کاشت موهای خطی، ممکن است به طولانی‌تر یا کوتاه‌تر شدن زمان کاشت ابرو منجر شود.

2- تعداد موهای کاشته شده:

اگر تعداد موهایی که باید در ابرو کاشته شوند بیشتر باشد، زمان کاشت نیز بیشتر می‌شود.

3- سرعت رشد موها:

سرعت رشد موهای شخص ممکن است متفاوت باشد. در نتیجه، برخی افراد ممکن است نیاز به زمان بیشتری داشته باشند.

4- توانمندی پزشک یا تکنسین:

تجربه و توانمندی پزشک یا تکنسینی، نیز می‌تواند تأثیرگذار باشد. تخصص و سرعت کار این فرد ممکن است زمان کاشت را کوتاه‌تر یا طولانی‌تر کند.

5- مراحل بازیابی و بهبودی:

پس از کاشت، نیاز به مراحل بازیابی و بهبودی وجود دارد که ممکن است تا چند هفته طول بکشد. این نیاز به زمان بیشتری منجر می‌شود.

طریقه کاشت ابرو
مراحل کاشت ابرو چگونه است

    در هر صورت، برای این که دقیق‌تر بدانید که زمان کاشت ابرو برای شما چقدر است، بهتر است با متخصص زیبایی یا پزشک خود مشورت کنید.

    سوالات متداول مراحل کاشت ابرو

    بله، بر روی تاتو نیز می توان کاشت ابرو را انجام داد و هیچ مشکلی برای فرد ایجاد نمی کند.

    باید فرد به کلینیک زیبایی مراجعه کند و تحت نظر پزشک مشخص شود که آیا می توان ابرو کاشت را انجام داد یا خیر.

    بله، در ابتدا رشد  این ابروها بسیار زیاد است.فرد تا 1 سال مرتبا مجبور است ابروهای خود را کوتاه کند و بسته به خونرسانی که در قسمت ابروها وجود دارد، ابروهایی که کاشته می شوند، حدود 90 تا 95 درصد شبیه ابروهای طبیعی می شود.

    • کاشت ابروی نازیبا
    • جای اسکار


    مواردی که ذکر شد در مواقعی اتفاق می افتد که تکنسین مهارت کافی در انجام کاشت ابرو را نداشته باشد و اگر تکنسین مهارت کافی برای انجام این کار را داشته باشد هیچ گونه مشکلی برای فرد ایجاد نمی شود. شما برای انجام کاشت ابروی خود می توانید از بهترین پزشک در این زمینه، دکتر زمانی نیا مشاوره بگیرید.

    زمان کاشت ابرو به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله تکنیک استفاده شده، تعداد موهایی که کاشته می‌شود، سرعت رشد موها، و همچنین توانمندی پزشک یا تکنسینی که کار را انجام می‌دهد. به طور کلی، کاشت ابرو معمولاً حدود ۱ تا ۳ ساعت طول می‌کشد. اما برای برخی افراد، ممکن است زمان بیشتری نیاز باشد. همچنین، بعد از کاشت ابرو، نیاز به بازیابی و بهبودی پس از عمل وجود دارد که ممکن است تا چند هفته طول بکشد. برای دقیق‌تر بدانید، بهتر است با متخصص زیبایی یا پزشک خود مشورت کنید.

    منابع استفاده شده در این مطلب

    برای مشاوره کاشت ابرو طبیعی می توانید با شماره های 44961622 یا 09128914595 تماس بگیرید یا اسم و شماره تان را در فرم زیر وارد کنید:

    دکتر سمیه زمانی نیا

    دکتر سمیه زمانی نیا در سال 82 در دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران (ارتش) فارغ التحصیل شد. وی از سال 1384 فعالیت خود را در زمینه پوست و مو به خصوص پیوند موی طبیعی آغاز کرد. دکتر سمیه زمانی نیا دارای مدرک پیوند موی طبیعی به روش fut جراحی و غیر جراحی FUE از انجمن جامعه جراحان ایران است. او همچنین عضو انجمن علمی لیزر پزشکی ایران نیز می باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *