۴ دقیقه
عوارض تزریق ژل به صورت

عوارض تزریق ژل به صورت

آنچه می خوانید...

آیا تزریق ژل به صورت عوارض دارد؟

  • عوارض و خطرات ژل های تزریقی کدام است؟
  • عوارض تزریق ژل در صورت چیست؟
  • مراقبت های بعد از تزریق ژل چگونه می باشد؟

برای اطلاع از عوارض تزریق ژل در صورت و یا تزریق ژل در گونه بهتر است که این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید تا در این زمینه اطلاعات لازم را کسب نمایید. پس با ما بمانید…

اخیرا یکی از پروسه هایی که در بین خانم ها بسیار رایج شده است، تزریق ژل ، تزریق فیلر و همچنین تزریق بوتاکس برای جوانسازی و از بین بردن افتادگی های صورت می باشد. گفته می شود که این نوع تزریقات فقط مختص صورت نیست و در دیگر اعضای بدن نیز در زمینه درمانی مورد استفاده قرار گرفته خواهد شد.

از جمله سوالاتی که متقاضیان در این زمینه دارند، این می باشد که آیا تزریق ژل و یا تزریق فیلر عوارضی را برای فرد به دنبال دارد و یا تا چه زمانی این مواد ماندگاریش را حفظ می کند؟

در پاسخ اظهار می کنیم که اگر فرد در ابتدا به یک دکتر پوست حاذق و باتجربه مراجعه نماید و همچنین برای این پروسه از بهترین مواد و برند استفاده کند، هیچ گونه عوارض و یا پیامدهای بدی را برای متقاضی ایجاد نمی کند.

در بیشتر مواقع مشاهده شده است که یکی از پیامدهای منفی این تزریق عدم آگاهی درست پزشک برای تزریق می باشد، چرا که با تکنیک نادرست و غیراصولی و همچنین موضع را به خوبی ضدعفونی نکردن باعث ایجاد عوارضی می شود.

شایان ذکر است که بگوییم برخی از عوارض مانند: تورم و التهاب بعد از تزریق ممکن است که نمایان شود که کاملا طبیعی است و در عرض 2 تا 3 کاملا برطرف خواهد شد، اما در صورتی که این علائم حادتر شود، مراجعه به دکتر پوست و یا متخصص زیبایی الزامی می باشد.

عوارض تزریق ژل به صورت
تزریق ژل صورت (گونه)

آیا تزریق ژل بهتر است یا تزریق چربی؟

انتخاب هر کدام از آن دو روش بسته به محل تزریق و تجویز پزشک پوست دارد، اغلب افرادی که خواهان تزریق چربی هستند از این مطلب بی اطلاع اند که تزریق چربی بستگی به سوخت و ساز بدن دارد و ممکن است در فردی یک سال ماندگاری داشته باشد و نتایج مطلوبی ایجاد کند اما در دیگری تنها یک هفته جواب دهد.

اقداما قبل از تزریق ژل در صورت

پزشک در ابتدا آناتومی صورت را مورد بررسی قرار می دهد، با این روش از ضخامت پوست اطلاع پیدا می کند و سوزن مناسب را برای تزریق انتخاب خواهد کرد.

  • انتخاب بهترین و با کیفیت ترین نوع ژل جهت قرار گیری در عمق صورت.
  • قبل از تزریق بهتر است با کمپرس یخ موضع را بی حس نماید.
  • بهتر است که فرد توقعات و اهداف خود را از تزریق به پزشک بگوید.

اقدامات بعد از تزریق ژل در صورت

  • در صورتی که بعد از تزریق درد خفیف و یا التهاب ایجاد شود، می تواند با تجویز پزشک استامینوفن جهت التیام درد بخورد.
  • بعد از تزریق برای کنترل خون مردگی  باید تا 15 دقیقه از کیسه یخ استفاده شود.

توجه: در صورتی که فرد پزشک باتجربه انتخاب نموده باشد و از بهترین برند  و مواد برای این پروسه استفاده کند اما عوارض جانبی حادی ایجاد شود، ممکن است که فرد دارای بیماری باشد که از آن بی اطلاع است.

امروزه طبق شاخص های زیبایی، عوارض تزریق ژل به صورت بسیار پرطرفدار می باشد. جهت مشاوره و مراجعه با دکتر سمیه زمانی نیا دکتر پوست با شماره های 3 -44961622 تماس حاصل فرموده و یا با اینستاگرام ایشان در ارتباط باشید .

 

مطالب مرتبط با این مقاله:

تزریق بوتاکس

جوانسازی پوست

برای مشاوره تزریق ژل صورت و ژل گونه می توانید با شماره های 44961622 یا 09128914595 تماس بگیرید یا اسم و شماره تان را در فرم زیر وارد کنید:

دکتر سمیه زمانی نیا

دکتر سمیه زمانی نیا در سال 82 در دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران (ارتش) فارغ التحصیل شد. وی از سال 1384 فعالیت خود را در زمینه پوست و مو به خصوص پیوند موی طبیعی آغاز کرد. دکتر سمیه زمانی نیا دارای مدرک پیوند موی طبیعی به روش fut جراحی و غیر جراحی FUE از انجمن جامعه جراحان ایران است. او همچنین عضو انجمن علمی لیزر پزشکی ایران نیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *