۳ دقیقه
عکس زاویه-سازی-صورت-با-تزریق-ژل

زاویه سازی صورت با تزریق ژل

آنچه می خوانید...

ژل یا فیلرها امروزه کاربرد بسیاری در زیبایی دارند . از آنجائیکه این روش بدون جراحی است وبدو برش و بیهوشی انجام می شود طرفداران زیادی دارد . ژل ها دارای انواع مختلفی می باشند در نواحی از صورت از جمله لب ، گونه ، چانه ،گردن ، زیرچشم تزریق می شود و باعث پرکردن و حجیم کردن ناحیه مذکور می شود . در اینجا می خواهیم به زاویه سازی صورت با تزریق ژل بپردازیم .

تزریق ژل برای زاویه سازی صورت زنان

در زنان تزریق ژل برای زیباسازی صورت متفاوت است . در زنان تزریق در کناره تحتانی فک انجام می شود . زیرا اگر تزریق به صورت یکسان در همان نقاطی که برای مردان تزریق می شود ، انجام شود نتیجه مناسب نخواهد شد . در این صورت صورت زن شبیه صورت مرد ضمخت و مردانه می شود . البته در هر فردی با توجه به شکل و زاویه فک تزریق انجام می شود . اگر زاویه فک خانمی برآمده باشد در این صورت تزریق بوتاکس مناسبتر از تزریق ژل می باشد.

جهت مشاوره و مراجعه با دکتر سمیه زمانی نیا دکتر پوست در غرب تهران با شماره های 3 -44961622 تماس حاصل فرموده و یا با اینستاگرام ایشان در ارتباط باشید.   

زاویه سازی صورت با تزریق ژل در مردان

برخی از مراجعه کنندگان به مطب دکتر پوست مردان هستند که برای زیبایی صورت خود اقدام می کنند . مردانی که صورت های لاغر و نحیفی دارند برای اینکه چهره جذاب و مردانه ای داشته باشند نیاز به حجیم کردن قسمتهایی از صورت مانند چانه و گونه می باشد . در گونه و چانه تزریق ژل یا فیلر انجام می شود تا صورت زاویه دار شده و گونه برجسته می شود .

عکس زاویه-سازی-صورت-با-تزریق-ژل
عکس زاویه-سازی-صورت-با-تزریق-ژل

هزینه زاویه سازی صورت با تزریق ژل

هزینه تزریق ژل با توجه به میزان تزریق ( به سی سی ) و جنس ژل یا فیلر متفاوت می باشد .

فیلم زاویه سازی صورت با تزریق ژل به چانه 

بهترین مارک ژل

ژل های متفاوتی در بازار وجود دارد . مارک هایی که دارای کیفیت مناسب هستند ماندگاری بالایی دارند و عوارضی برای فرد ایجاد نمی کند.

زاویه سازی صورت با تزریق ژل طبیعی

امروزه با تکنیک های جدید ژلی از پلاسمای خود انسان تهیه می شود که با بدن انسان سازگاری داشته و عوارضی برای فرد ایجاد نمی کند . در این روش خونی از فرد گرفته شده و در دستگاهی مخصوص قرار می گیرد که پلاسما را از خون جدا کرده و به صورت ژل تبدیل می کند . این ژل نسبت به ژل های موجود دارای کیفیت بهتری بوده و در نتیجه ماندگاری بیشتری دارد .

 

برای مشاوره زاویه سازی فک با تزریق ژل می توانید با شماره های 44961622 یا 09128914595 تماس بگیرید یا اسم و شماره تان را در فرم زیر وارد کنید:

دکتر سمیه زمانی نیا

دکتر سمیه زمانی نیا در سال 82 در دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران (ارتش) فارغ التحصیل شد. وی از سال 1384 فعالیت خود را در زمینه پوست و مو به خصوص پیوند موی طبیعی آغاز کرد. دکتر سمیه زمانی نیا دارای مدرک پیوند موی طبیعی به روش fut جراحی و غیر جراحی FUE از انجمن جامعه جراحان ایران است. او همچنین عضو انجمن علمی لیزر پزشکی ایران نیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *