۸ دقیقه
مراقبت بعد از تزریق ژل به لب

مراقبت بعد از تزریق ژل به لب

آنچه می خوانید...
  • تزریق ژل به لب در چند مرحله صورت می گیرد؟
  • آیا تزریق ژل به لب درد دارد؟
  • بعد از تزریق ژل به لب رعایت چه نکاتی الزامی می باشد؟

 

در این مطلب توضیحات جامع و مفصلی پیرامون مراقبت بعد از تزریق ژل به لب گردآوری شده است، جهت کسب اطلاعات بیشتر بهتر است که این متن را تا انتها مطالعه نمایید. پس با ما همراه باشید.

اخیرا خانم ها برای حجیم نمودن لب های خود از تکنیک و روش تزریق ژل به لب استفاده می کنند که روشی اثر بخش و مفید برای زیبا نمودن لب می باشد. لازم به ذکر است که بگوییم چنانچه خانم ها بخواهند نتایج این پروسه، اثر بخش باشد، باید مراقبت های بعد از تزریق ژل به لب را رعایت نمایند.

تزریق ژل لب و پرکننده های آن با اسید هیالورونیک مانند Juvéderm Ultra XC یک محصول بسیار محبوب برای تقویت لب هستند که باعث ایجاد یک لب پرتر، جوان تر و مشخص تر می شود. پرکننده های لب هیالورونیک اسید ماندگاری طولانی، ظاهری طبیعی و ایمن برای اکثر افراد دارند.

شناخت بیشتر از تزریق ژل به لب

تزریق ژل لب و پرکننده های آن با اسید هیالورونیک مانند Juvéderm Ultra XC یک محصول بسیار محبوب برای تقویت لب هستند که باعث ایجاد یک لب پرتر، جوان تر و مشخص تر می شود.

پرکننده های لب هیالورونیک اسید ماندگاری طولانی، ظاهری طبیعی و ایمن برای اکثر افراد دارند. این روش عوارض جانبی بسیار کمی وجود دارد و مراقبت های بعد از آن بسیار آسان است!

معمولا متخصصان زیبایی بزرگ ‌کردن لب بدون جراحی مانند تزریق ژل لب و سایر درمان ‌های زیبایی را تنها در 30 دقیقه یا کمتر ارائه می ‌کنند.

در حالی که تزریق ژل لب یک عمل زیبایی سریع و آسان است (مخصوصا در مقایسه با جراحی پلاستیک)، قطعا بایدها و نبایدهایی پس از انجام آن وجود دارد. این دستورالعمل های مراقبت پس از پرکننده لب را دنبال کنید تا بهترین نتیجه را برای لب های جدید خود بگیرید.

نحوه تزریق ژل به لب

پزشک پوست در ابتدا قبل از تزریق ژل، لب را با پماد لیدوکایین بی حس می نماید در نتیجه بیمار هیچ گونه درد و ناراحتی را در حین تزریق احساس نمی کند.(شایان ذکر است که بگوییم چنانچه متقاضی نسبت به لیدوکایین حساسیت داشته باشد، حتما باید اطلاع دهد)

پروسه تزریق زمان بر نبوده و 15 تا 20 دقیقه بیشتر طول نمی کشد.

ممکن است بعد از تزریق ژل هیالورونیک به لب مقداری تورم و کبودی در لب ایجاد شود که جای نگرانی ندارد و تا یکی دوهفته زمان می برد تا به فرم اصلی و طبیعی خود بازگردد. در صورتی که قرمزی و کبودی زیاد باشد، بیمار می تواند از کمپرس یخ استفاده کند.

قبل از تزریق بهتر است از داروهایی (مانند: آسپرین، پروفن، ژلوفن، وارفارین) که باعث انعقاد خون می شود اجتناب نماید، زیرا باعث خون مردگی یا خونریزی در لب می شود.

تزریق ژل به لب نیاز به استراحت خاصی ندارد و متقاضی بلافاصله بعد از تزریق می تواند به فعالیت و امور روزمره زندگی خود بازگردد.

لیفت-لب-با-بوتاکس

نکات مهم در مراقبت بعد از تزریق ژل لب

در زیر به مراقبت بعد از تزریق ژل لب اشاره می کنیم:

  • بر لب های خود یخ قرار دهید.
  • لب های خود را تمیز نگه دارید و با دقت دوش بگیرید.
  • در صورت نیاز تیلنول مصرف کنید.
  • غذاهای آسان بخورید و مقدار زیادی آب بنوشید.
  • اگر سوالی دارید با پزشک خود قرار ملاقات بگذارید.
  • پرهیز از ورزش شدید
  • اجتناب از درجه حرارت بالا
  • داروهای NSAID یا رقیق کننده خون مصرف نکنید.
  • سیگار نکشید یا الکل ننوشید.
  • با نی مشروب نخورید.
  • لب های خود را لمس نکنید.

سوالات متداول

در این بخش به برخی از سوالات پر تکراری که از طریق کرابران عزیز وب سایت مطرح شده است می پردازیم تا سایر افراد با مطالعه این مقاله هر گونه مشکل یا ابهامی دارند برطرف گردد.

چکیده مطلب

متقاضی باید به پزشک پوستی مراجعه نماید که مطمئن باشد از مواد با کیفیت و خوب برای این فرآیند استفاده می کند، جدای از کیفیت مواد و ژل، پزشک پوست نیز باید مهارت بالایی برای تزریق داشته باشد. در صورتی که اطلاع کافی از پزشک ندارید بهتر است که نمونه کار و گالری تصاویر  قبل و بعد بیمار را مشاهده نماید و با افرادی که قبلا مراجعه نموده اند پرس و جو کنید. 

برای مشاوره تزریق ژل لب طبیعی می توانید با شماره های 44961622 یا 09128914595 تماس بگیرید یا اسم و شماره تان را در فرم زیر وارد کنید:

دکتر سمیه زمانی نیا

دکتر سمیه زمانی نیا در سال 82 در دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران (ارتش) فارغ التحصیل شد. وی از سال 1384 فعالیت خود را در زمینه پوست و مو به خصوص پیوند موی طبیعی آغاز کرد. دکتر سمیه زمانی نیا دارای مدرک پیوند موی طبیعی به روش fut جراحی و غیر جراحی FUE از انجمن جامعه جراحان ایران است. او همچنین عضو انجمن علمی لیزر پزشکی ایران نیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *