۴ دقیقه
کاشت ریش در غرب تهران

بهترین سن کاشت ریش

آنچه می خوانید...

داشتن ریش های پرپشت یکی از موارد مهم برای ایجاد زیبایی وجذابیت در آقایان می باشد از این رو امروزه افراد زیادی به عمل کاشت ریش روی می آورند.

بهترین سن کاشت ریش چقدر است؟

کاشت ریش روشی است برای پیوند مو برای آن قسمت هایی از صورت آقایان که کم مو یا بی مو است است .جراح با استفاده از تکنیکی خاص به نام (FUE) یابه عبارتی تکنیک استخراج واحد فولیکولی و با استفاده از از ابزارهای مخصوص برای شخص مراجعه کننده اقدام به کاشت ریش می نماید.

روش انجام کاشت ریش

دکتر پوست با انجام بررسی  های لازم در اغلب موارد موی مورد نیاز برای کاشت  را از پشت موی سر بیمار برداشته و در صورت آن شخص پیوند می زند و اگر شخص مراجعه کننده موی کافی نداشته باشد. در چنین مواقعی پزشک از موی بدن مثل موی زیر بغل و سینه یا ران بیمار استفاده می نماید.

بطور کلی در کاشت ریش پزشک از آن نواحی از بدن اقدام به برداشت مو می کند که فوليکول‌های موجود در مو يا گرافت‌های مو که به طور ژنتيکی در برابر ريزش مقاوم  باشند مانند موی پشت سر.

عکس کاشت ریش
عکس کاشت ریش

بهترین سن کاشت ریش

بهترین زمان کاشت ریش بعد از گذراندن دوره بلوغ ونوجوانی و حدودا از سن 25 الی 27 سال به بعد می باشد. بهتر است افراد تا قبل از این رده سنی صبر نمایند  و در صورتی شاهد رشد قابل توجه ریش های خود نبودند میتوانند جهت افزایش و تراکم ریش اقدام به کاشت نمایند.

آیا کاشت ریش بصورت دائمی است؟

بله . زیرا برای کاشت ریش از موی طبیعی بدن در صورت استفاده می شود که اثرات آن همچنان دائمی و پابرجاست و مانند ریش و سبیل طبیعی به رشد طبیعی خود ادامه میدهد.

فرد میتواند مدت زمانی پس از گذراندن کاشت ریش و طبق دستور و زمان بندی که توسط  پزشک خود تشخیص داده می شود، می تواند  بدون هیچ مشکلی اقدام به مرتب کردن ،کوتاه کردن و حتی تراشیدن ریش وسبیل خود نماید که معمولا 6 ماه بعد از کاشت می باشد.

جهت مشاوره و مراجعه با دکتر سمیه زمانی نیا دکتر پوست در غرب تهران با شماره های 3 -44961622 تماس حاصل فرموده و یا با اینستاگرام ایشان در ارتباط باشید 

مزایای کاشت ریش

  • روشی است کم تهاجمی بدون درد و عوارض
  • ایجاد اثرات طبیعی و دائمی
  • بی‌خطر
  • برای حفظ نتایج نیازی به کاشت دوباره نمیباشد
  • موی کاشته شده قابل تراشیدن، اصلاح و حالت دادن است

روش های کاشت ریش

کاشت ریش به دو روش FUT  و SUT  انجام می شود.

کاشت ریش به روش SUT

کاشت ریش به روش SUT  ،بهترین روش کاشت ریش  به روش کاملا تخصصی و مجهز و زیر نظر متخصصین مجرب می باشد. که در این متد موی طبیعی وقابل رشد و با تراکمی بسیار بالا و خط رویش بسیار طبیعی می باشد.

کاشت در این روش در یک جلسه و در چند ساعت قابل انجام می باشد ودر این روش برداشت مو بصورت گرافت انجام می شود وتار موها تفکیک میشود و در ریش پیوند زده میشود از آنجایی که برداشت به صورت دانه ای یا چند دانه ای می باشد اسکاری از خود به جا نمی گذارد  وهمچنین  درد یا خونریزی شدید وحتی دوره نقاهت و عوارض جانبی نیز مشاهده نخواهد شد .

کاشت ریش به روش FUT

در این متد  برداشت مو به صورت  نواری پیوند داده می شود به این صورت که پزشک قسمتی از سر را بصورت سطحی بی حس کرده و به صورت یک نوار از بافت موی خودتان را بر می دارد و سپس این نوار با یک فرایند جداسازی میکروسکوپی برش داده و عمل پیوند ریش را انجام داده و آن قسمت از سر که موی مورد نیاز از آنجا برداشته شده است را به کمک باند می پوشاند. به خاطر داشته باشید که اگر پس از جراحی مراقبت مناسب انجام نگیرد ممکن است عفونت ویا التهاب موضعی بوجود بیاید.

مزایای کاشت ریش به روش FUT

  • تعداد زیادی از فولیکول ها در سه جلسه قابل پیوند می باشند.
  • مقرون به صرفه تر از روش های دیگر کاشت مو می باشد.

 

برای مشاوره کاشت ریش می توانید با شماره های 44961622 یا 09128914595 تماس بگیرید یا اسم و شماره تان را در فرم زیر وارد کنید:

دکتر سمیه زمانی نیا

دکتر سمیه زمانی نیا در سال 82 در دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران (ارتش) فارغ التحصیل شد. وی از سال 1384 فعالیت خود را در زمینه پوست و مو به خصوص پیوند موی طبیعی آغاز کرد. دکتر سمیه زمانی نیا دارای مدرک پیوند موی طبیعی به روش fut جراحی و غیر جراحی FUE از انجمن جامعه جراحان ایران است. او همچنین عضو انجمن علمی لیزر پزشکی ایران نیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *