۶ دقیقه
کاشت مو برای زنان

کاشت مو برای زنان به همراه نمونه کاشت مو

آنچه می خوانید...
 
 

این روزها از جمله اقداماتی که در زمینه زیبایی انجام می شود کاشت مو برای زنان است. در واقع بسیاری از زنان به دلیل این که به زیبایی چهره و موهای خود اهمیت می دهند زمانی که با ریزش زیادی در ناحیه موها مواجه هستند به فکر کاشت مو می افتند زیرا مو برای خانم های یکی از مهمترین عناصر زیبایی است. خوش بختانه در طول چند ساله اخیر کاشت مو برای زنان رشد و گسترش زیادی پیدا کرده است و توانسته است بسیاری از زنان را به مطلوب خود برساند و امروزه می توان به خوبی و کاملا طبیعی کاشت مو برای خانم ها انجام داد و نتایج شگفت انگیزی را مشاهده کرد. در ادامه بر آن شدیم که مهم ترین و اصلی ترین موضوعاتی که در زمینه کاشت مو برای زنان وجود دارد را در قالب بخش های مختلفی بیاوریم.

 
عکسهای کاشت موی زنان

علت ریزش موهای زنان کدامند؟

واقعیت این است که مهم ترین و پرتکرار ترین سوالی که هنگام کاشت مو برای زنان پرسیده می شود این است که ریزش مو به چه دلیل اتفاق می افتد؟ چه میزان ریزش مو وجود دارد؟ چه مدت است دچار ریزش مو شده اید؟ برای پاسخ گویی به این سوال باید بگوییم که علل و عوامل مختلفی در بروز ریزش مو دخیل است. از جمله مهم ترین دلایلی که برای این عارضه برشمرده اند از این قرار است:

  • اختلالات هورمونی و افزایش هورمون های مردانه به جهت پلی کیستیک شدن تخمدان ها
  • استرس و اضطراب زیاد
  • عوامل ژنتیکی و ارثی

کاشت مو چگونه انجام می شود؟

 زنانی که برای کاشت مو اقدام می کنند ابتدائا باید تحت معاینات و بررسی های پزشکان متخصص قرار بگیرند. در طی این جلسات میزان مشکلات ریزش مو های زنان و کم حجمی موها مورد بررسی قرار می گیرد. این تحلیل ها نشان می دهد که چقدر باید زنان کاشت مو داشته باشند تا حجم موها به وضعیت قابل قبولی برسند. اولین جلسات مشاوره و معاینه برای کاشت مو و شناسایی علت آن بسیار مهم است و باید آن ها را جدی بگیرید.

مشاوره برای کاشت مو در خانم ها

  • در این جلسات پزشکان تلاش می کنند که اطلاعاتی دقیق را در اختیار مراجعین قرار دهند و علاوه بر این ها سعی دارند که توقعات و انتظارات زنان را بشنوند.
  • زنانی که تصورات و انتظارات غیر واقع بینانه ای از کاشت مو دارند باید در همان جلسات ابتدایی توجیه شوند که امکان ایجاد چنین تغییراتی وجود ندارد و باید نگاهی واقع بینانه داشته باشند.
  • البته در کنار خواسته های غیر منطقی برخی از خواسته ها هستند که کاملا منطبق با واقع هستند. از این رو پزشکان می توانند برنامه کاشت مو را به نوعی طراحی کنند که زنان به مطلوب خود دست پیدا کنند.
  • سپس برنامه کاشت مو پیاده سازی می شود و بعد از مدتی وضعیت مراجعه کننده بهبود پیدا می کند.
  • برای کاشت مو یا ابرو از مناطقی از سر باید پیاز مو برداشت شود. در نهایت این پیاز مو در ناحیه ای از سر یا ابرو که از مو خالی شده است کاشته می شود. در نهایت این موها رشد می کنند.
بهترین دکتر کاشت مو
بهترین دکتر کاشت مو

چه زمانی کاشت مو پیشنهاد می شود؟

برخی از دلایل ریزش مو درمان می شوند و یا موقت هستند که به مرور زمان و یا اصلاح سبک زندگی ریزش مو متوقف می شود، اما گروهی از آن ها، باعث ریزش مو شدید می شوند یا ریزش مو دائمی را به دنبال داشته و منجربه کاهش اعتماد به نفس در این افراد می شود، اما امروزه تکنیک های جدیدی برای درمان ریزش مو و احیای آن به وجود آمده و می توان کاشت مو را به این افراد پیشنهاد داد.

  • اگر مناطقی از سر دچار طاسی شده است.
  • در مواقعی که رستنگاه مو در حال گسترش و پس روی است.
  • افرادی که ریزش مو شدید دارند.
  • افرادی که دچار کم پشتی شدید مو هستند.
 
 

کاشت مو و ابرو برای زنان

البته این نکته را در نظر داشته باشد که در کنار کاشت مو برخی از زنان کاشت ابرو نیز انجام می دهند. کاشت ابرو درکنار کاشت مو این امکان را فراهم می کند که در طی یک جراحی هر دو اقدام انجام شود و هردو به نتیجه دهی درستی برسند. بنابراین بسیاری از زنانی که برای کاشت مو اقدام می کنند در کنارش کاشت ابرو انجام می دهند و به اصطلاح با یک تیر دو نشان می زنند.

 
کاشت مو در زنان
کاشت مو در زنان

مزایای انجام کاشت مو برای زنان چیست؟

  • کاهش فاصله ابرو ها تا خط رویش مو برای کسانی که پیشانی بلندی پیدا کرده اند
  • پرپشت شدن موها یا افزایش حجم مو ها
  • زیبایی بیشتر موها

واقعیتی که باید بدان اشاره کنیم این است که کاشت مو می تواند حجم مو ها را نسبت به قبل بهتر کند. از این رو اگر تصور دارید که موهایتان حجم قابل توجهی پیدا خواهد کرد در اشتباه هستید. زیرا که قبل از انجام کاشت مو و ابرو پزشکان این نکته را به زنان می گویند که نباید در انتظار حجم افسانه ای مو ها باشید.

خطرات کاشت مو برای زنان چیست؟

برداشتن فولیکول از بانک مو

واقعیتی که وجود دارد این است که کاشت مو نیز همچون سایر اقدامات زیبایی از حساسیت هایی برخوردار است. اما نکته ای که وجود دارد این است که اگر کاشت ابرو و مو برای زنان از سوی معتبر ترین و مجرب ترین پزشکان انجام شود می تواند بهترین نتیجه دهی را در پی داشته باشد. در حالت کلی این جراحی با عارضه ها و پیامد های خاصی همراه نیست و برای همه زنانی که انجام شده است با موفقیت به سرانجام رسیده است.

چه زنانی می توانند ابرو یا مو بکارند؟

  • به باور بسیاری از متخصصین و پزشکان صرفا زنانی می توانند برای انجام کاشت مو اقدام کنند که حجم زیادی از موهایشان را از دست داده باشند.
  • در واقع زنانی که ریزش موهایشان بسیار شدید است به طوری که بخشی از سرشان خالی شده است و می توانیم به راحتی پوست سر را ببینیم اینان بهترین کاندیداها برای کاشت مو هستند. در واقع این دسته از زنان می توانند کاشت مو موفقی داشته باشند.
  • در مواردی نیز زنانی که بانک موی خوبی نداشته باشند نمی توانند که کاشت مو داشته باشند زیرا که نمی توان مویی را برای آنان جایگزین کرد.

چکیده کلام

در پایان مهم ترین توصیه ای که باید به شما داشته باشیم این است که برای انجام کاشت مو حتما به مراکزی مراجعه کنید که دکتر پوست برای انجام کاشت مو تخصص بسیاری دارد.

در واقع پزشکان متخصص زمانی که در این زمینه تخصص دارند در روند کاشت مو می توانند کاملا حرفه ای و تخصصی کاشت مو انجام دهند. این مساله موجب می شود که احتمال بروز مشکل کاهش پیدا کند و موفقیت نتیجه جراحی افزایش خواهد داشت. خوش بختانه در زمینه فعالیت متخصصین کاشت مو کشور ما مشکلی ندارد و امار متخصصین این حوزه بسیار است. بنابراین افراد می توانند بدون هیچ مشکلی به این متخصصین مراجعه کنند.

 

برای مشاوره کاشت مو خانم ها می توانید با شماره های 44961622 یا 09128914595 تماس بگیرید یا اسم و شماره تان را در فرم زیر وارد کنید:

دکتر سمیه زمانی نیا

دکتر سمیه زمانی نیا در سال 82 در دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران (ارتش) فارغ التحصیل شد. وی از سال 1384 فعالیت خود را در زمینه پوست و مو به خصوص پیوند موی طبیعی آغاز کرد. دکتر سمیه زمانی نیا دارای مدرک پیوند موی طبیعی به روش fut جراحی و غیر جراحی FUE از انجمن جامعه جراحان ایران است. او همچنین عضو انجمن علمی لیزر پزشکی ایران نیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *