۶ دقیقه
مراقبت های کاشت ابرو

کاشت ابرو بدون درد (طبیعی + پرتراکم)

آنچه می خوانید...
 
 
 
 

کاشت ابرو چیست و چه مزایای دارد؟ آیا کاشت ابرو نتایج ماندگاری دارد؟ آیا کاشت ابرو دارای عوارض جانبی است؟ چه مراقبت هایی بعد از کاشت ابرو باید رعایت شود؟ آیا کاشت ابرو درد دارد؟ در این مقاله سعی نموده ایم که به پاسخ پرسش های مطرح شده ای شما کاربران عزیز پیرامون کاشت ابرو بدون درد و بهترین روش برای پیوند ابرو بپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بهتر است که این متن را تا انتها مطالعه نمایید. ما را با ادامه مطلب همراهی کنید.

 
کاشت ابرو

کاشت ابرو بدون درد چیست؟

ابرو ها یکی از اجزای تاثیر گذار در چهره هستند که میتوانند چهره شما را به فردی بی روح و یا برعکس فردی پر انرژی تبدیل کند. اگر به دلایل مختلفی مانند افزایش سن، ژنتیک، بیماری و … ابرو های خود را از دست دادید نگران نباشید زیرا علم آن قدر پیشرفت کرده است که با کمک جدید ترین تکنولوژی ها میتوان ابرو های شما را پر و زیبا کرد.

کاشت ابرو یک روش درمانی است که باید توسط بهترین متخصص پوست و مو انجام شود زیرا او با انواع پوست ها و انواع جنس مو آشنا است و میداند این کار به صلاح شما است یا خیر. نگران درد کاشت ابرو نباشید زیرا پزشک ناحیه مورد نظر را بی حس میکند تا شما دچار هیچ گونه ناراحتی نشوید.

 
 

چرا کاشت ابرو انجام دهیم؟

ابرو یکی از عناصر مهم در زیبایی چهره افراد است که راههای زیادی برای پرپشت کردن آن وجود دارد. در اغلب مواقع خانم ها از شایع ترین روش که تتو و یا آرایش کردن است جهت حجیم نمودن آن استفاده می کنند، اما باید بگوییم که این روش مصنوعی است و علاوه بر این که جذابیتی ندارد بلکه سن را افزایش می دهد. به توصیه بهترین دکتر کاشت ابرو در غرب  تهران موثرترین روش برای پرپشت کردن و حجیم نمودن ابرو، کاشت ابرو می باشد. کاشت ابرو روشی است که نیاز به مهارت و تکنیک خاصی می خواهد که می توان با روش  FUT برای تمام صورت ها انجام داد. این پروسه غیر تهاجمی هیچ گونه خطری برای فرد به همراه ندارد و چنانچه به دکتر پوست حاذقی مراجعه شود بهترین کارایی را برای متقاضی به همراه خواهد آورد. پیوند ابرو را همه افراد می توانند انجام دهند، چه کسانی که ابروهای آنان شکسته شده است و چه افرادی که ابروهای آنان تتو و یا نازک می باشد.

 
کاشت ارو بدون درد

دلایل ریزش و یا کم پشتی ابرو

  • بیماری‌های تیروئیدی
  • عفونت
  • کندن و برداشتن بیش از حد ابروها
  • بیماری‌های عمومی یا سیستمیک
  • سوختگی
  • تاتو و هاشور ابرو
  • اختلال در رشد ابروها به صورت مادرزادی
  • ژنتیک

فرقی نمیکند که شما به چه دلیلی دچار کمبود ابرو هستید به هر حال با انجام کاشت ابرو بدون درد میتوانید از داشتن ابرو های پر و زیبا لذت ببرید.

درد کاشت ابرو

نحوه انجام کاشت ابرو چگونه است؟

قبل از هر چیز بیمار باید ابرو های دلخواهش را برای پزشک طراحی کند، سپس پزشک با تقارن سازی ابرو ها و اندازه گیری های اولیه فرم ابرو را برای انجام کاشت بررسی میکند. برای کاشت ابرو لازم است حدود 250 تا 400 مو طبیعی از سایر نقاط  مانند پشت سر برداشته شود.

تعداد مو لازم برای هر فرد متفاوت است. بعد از برداشتن مو از نقطه ای لازم است آن تار مو در جهت رویش مو و بر روی سطح پوست ابرو گذاشته شود. برای ظاهری زیبا و طبیعی تر معمولا  تار های مو باید به صورت فشرده کاشته شوند.

دوره رشد ابرو بعد از کاشت چگونه می باشد؟

بعد از پیوند ابرو، مو 2 تا 3 هفته ریزش می کند، اما جای نگرانی ندارد چرا که بعد از 4 ماه مو رشد مجدد می کند و با رویش دوباره بسیار زیبا به نظر می رسد گویا که ابروی خود فرد است و هر چه زمان بیشتر بگذرد ابرو پرپشت تر می شود و به ماه 9 که برسد، ابرو کامل رشد کرده و نتایج بهتر قابل رویت است.

کاشت ابرو بسیار مناسب افرادی است که ابروهای کم پشت، به دلایل ژنتیکی و وراثتی فاقد ابرو هستند و یا ابروی سوخته و شکسته دارند، افرادی که با مواد اسیدی و شیمیایی فعالیت می کنند، افرادی که جراحات و زخم کوچک در ناحیه ابرو دارند به طوری که رشد ابرو در آن قسمت متوقف شده است، بسیار کاندیدای مناسب کاشت ابرو هستند.

آیا کاشت ابرو دارای عوارض جانبی است؟

می توان به صراحت بگوییم اگر کاشت ابرو را در کلینیک ها و مراکز معتبر انجام شود هیچ گونه عوارضی رابرای افراد به همراه نمی آورد بلکه برعکس بهترین نتایج را به ارمغان می آورد اما متاسفانه اخیرا نه برخی افراد غیر حرفه ای و آماتور اقدام به کاشت ابرو کرده اند که نه در محل ابرو جوش و اسکار در ناحیه ابرو و تورم و درد از ناحیه سر ایجاد می کند. در نتیجه این عوارض نه تنها از لحاظ مالی بلکه از لحاظ زمانی برای افراد مشکلاتی را ایجاد می کند.

کاشت ابرو طبیعی
کاشت ابرو طبیعی

آمادگی و مراقبت های قبل از انجام کاشت ابرو

1- قبل از کاشت ابرو پزشک را از دارو هایی که مصرف میکنید مطلع کنید.

2- قبل از کاشت ابرو بدون درد از مصرف آسپرین و سایر دارو های رقیق کننده خون جلوگیری کنید.

3- از مصرف مشروبات الکلی و استعمال دخانیات خودداری کنید تا روند کار به خوبی پیش رود و اکسیژن رسانی به خوبی صورت بگیرد.

4- در روزی که برای کاشت ابرو تشریف می آورید لباس دکمه ای و یا تی شرت یقه باز بپوشید.

5- یک هفته تا ده روز قبل از کاشت ابرو ماهی، آب کرفس و ویتامین E مصرف نکنید.

6- قبل از کاشت ابرو دوش بگیرید و نکات بهداشتی را رعایت کنید.

برخی نکات و مراقبت های بعد از کاشت ابرو

بعد از انجام کاشت ابرو شما نیازی به بستری نخواهید داشت و میتوانید به منزل بروید و به فعالیت های روزانتان بپردازید فقط کافیست طی این مدت نکاتی بعد از کاشت ابرو را رعایت کنید.

  • هیچ پانسمانی بر روی ابرو شما گذاشته نخواهد شد و فقط پانسمانی بر روی نقاطی که از آن مو برداشته شده گذاشته میشود که بعد از چند روز باید آن را بردارید و به حمام بروید.
  • مدتی بعد از کاشت ابرو ممکن است موهای ابرو شما بریزد که کاملا طبیعی است پس نگران نباشید . بعد از مدتی مو های جدید رشد خواهند کرد. برای اطلاعات بیشتر در این مورد بهتر است مقاله علت ریزش ابرو بعد از کاشت را بخوانید.
  • موی ابرو باید به طور مرتب اصلاح شود، با این پروسه روند رشد طبیعی خود را خواهد گرفت.
  • کاشت ابرو بسیار ایمن است و تورم و خارش در آن بسیار به ندرت در آن دیده می شود.
  • بهتر است افراد  در طول مدت نقاهت از  یک کلاه بزرگ و عینک آفتابی استفاده کنند.

 

برای مشاوره کاشت ابرو طبیعی می توانید با شماره های 44961622 یا 09128914595 تماس بگیرید یا اسم و شماره تان را در فرم زیر وارد کنید:

دکتر سمیه زمانی نیا

دکتر سمیه زمانی نیا در سال 82 در دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران (ارتش) فارغ التحصیل شد. وی از سال 1384 فعالیت خود را در زمینه پوست و مو به خصوص پیوند موی طبیعی آغاز کرد. دکتر سمیه زمانی نیا دارای مدرک پیوند موی طبیعی به روش fut جراحی و غیر جراحی FUE از انجمن جامعه جراحان ایران است. او همچنین عضو انجمن علمی لیزر پزشکی ایران نیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *