۹ دقیقه
عکسهای-کاشت-ابرو-طبیعی

هزینه کاشت ابرو در سال 1402

آنچه می خوانید...
 
 
 

آیا شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که در مورد دانستن هزینه های کاشت ابرو دغدغه دارند؟ چرا که امروزه با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی برای انجام هر کاری باید از میزان هزینه های جاری آن و هم چنین شرایط کراقبت بعد از انجام آن عمل، آگاهی داشت. در غیر این صورت ممکن است به دردسر بیوفتید. پس با مطالعه و مشاوره از بهترین متخصصین پوست، مو و زیبایی می توانید به هدف خود دست یابید. البته که مطالعه این مقاله به شما اطلاعاتی در خصوص عوامل تاثیر گذار بر برآورده هزینه کاشت ابرو در اختیارتان قرار می دهد.

کاشت ابرو در یک نگاه

عمل پیوند مو ابرو یکی از اقدامات زیبایی موثر برای انسان ها به خصوص خانم ها شناخته می شود به طوری روز به روز بر محبوبیت و متقاضیان انجام آن نیز افزوده می شود. هدف از انجام آن رشد طبیعی و پر تراکم مو در ناحیه ابرو است که با کمک گرافت های کاشته شده موهای جدید موجود و شروع به رشد می کنند و در نهایت شکل کامل و جذابی به ابرو و چهره می دهد.

چرا به کاشت ابرو نیاز داریم؟

ابرو به دلایل مختلفی مانند: کندن بیش از حد، آلوپسی، زخم ناشی از آسیب دیدگی صورت یا سوختگی، یا حتی در اثر پیری طبیعی، ممکن است از بین رفته یا نازک شود. دکتر زمانی نیا با استفاده از جدیدترین روش کاشت مو FUE ، تا کنون توانسته بسیاری از ابرو های آسیب دیده و نافرم را به بهترین شکل ممکن با ظاهری طبیعی بهبود بخشد.

کاشت ابرو طبیعی
کاشت ابرو به بهترین روش کاملا طبیعی

کاشت ابرو چگونه انجام می شود؟

کاشت ابرو به روش حرفه ای، شبیه کاشت مو که برای بازسازی ابروهای شما کار می کند. این فرایند با برداشتن موهای اهدا کننده از پوست سر و کاشت آن به ابروها برای دستیابی به ابروهای کامل عمل می کند.

موهای اهدا کننده با استفاده از تکنیک FUE از پشت پوست سر استخراج می شود و سپس زیر میکروسکوپ آماده می شود تا واحدهای فولیکولی منفرد استخراج شود.

کاشت موی ابرو یک روش بسیار ظریف است و نیاز به قرارگیری کامل موها در برش های ریزی دارد که در جهت درست زاویه دارند و به منظور تقلید از رشد طبیعی قرار دارند. نیازی به پوست سر نیست و نیازی به بخیه نیست. روش کار 100٪ میکرو جراحی است. بیماران بدون هیچ عارضه ای ابروهای رشد طبیعی خود را بازیابند.

باید ها و نبایدهای کاشت ابرو

بهترین روش کاشت ابرو طبیعی

کاشت ابرو به روش های متفاوتی انجام می شود ولی در اینجا به جدیدترین و مناسب ترین روش هایی که عوارض کمتری دارد می پردازیم:

در این روش موها از سر یا سایر قسمت های بدن برداشته می شود و به نواحی مورد نظر ابرو پیوند داده می شود. این جراحی نیازی به بیهوشی انجام می شود. این روش نسبت به روش قدیمی FUT دارای مزایایی است از جمله:

  • می توان از موهای ساقر قسمت های بدن به غیر از موی سر برای پیوند استفاده کرد.
  • درد و خونریزی کمتری دارد.
  • دوره نقاهت کوتاهتری دارد.
  • جای برش و اسکار بر روی پوست بر جای می گذارد.
  • بیهوشی نداشته و با بی حسی می توان کاشت را انجام داد.

به همین دلیل این روش طرفداران زیادی دارد.

 
 
هزینه کاشت ابرو
کاشت ابرو به روش های مختلف
 

کاشت ابرو به روش FUT

این روش نیز یکی از جدیدترین روش های کاشت ابرو می باشد که دارای کمترین عوارض می باشد. در این روش نیز جای اسکار و برش بر روی محل برداشت و کاشت باقی نمی ماند.

میزان رضایت مندی از کاشت ابرو با بهترین روش ممکن

میزان ماندگاری پیوند مو ابرو

کاشت ابرو یک راه حل دائمی برای داشتن ابرو های زیبا و پر تراکم است، با استفاده از روش FUE، این روش ها مادام العمر است. از چهار تا شش ماه پس از جراحی رشد محسوسی وجود خواهد داشت. در حدود 10 ماه شروع به دیدن نتیجه نهایی خواهید کرد.

 
 

بیشتر بخوانید: نکاتی بعد از کاشت ابرو

 

آیا پیوند ابرو به رشد خود ادامه می دهد؟

از آن جا که موی اهدا کننده ای که به ابرو پیوند می شود از پوست سر است، به طول کامل موهای سر شما رشد می کند. بنابراین ، موهای ابرو پیوند شده باید به طور دوره ای اصلاح شوند (به طور معمول هر ماه یک بار). این برای کاشت ابرو بدون درد کاملاً استاندارد است و پس از مدتی موهای کاشته شده می توانند تنظیم شوند و دیگر نیازی به اصلاح ندارند.

کاشت ابرو طبیعی برای چه افرادی مناسب است؟

افرادی که دارای ابروهای کم پشت یا فاقد ابرو هستند معولا برای پیوند ابرو اقدام می کنند. دو دسته برای این جراحی معمولا اقدام می کنند:

  • افرادی که از ابتدا دارای ابروهای کم پشت هستند.
  • افرادی که به دلایلی از جمله زایمان، درمان سرطان دچار ریزش ناگهانی ابرو می شوند.

عوارض کاشت ابرو

یکی از نگرانی های افراد اینست که بعد از کاشت ابرو دچار عوارض می شوند یا نه؟ تکنیک در جراحی بسیار مهم است . زیرا استفاده از روش های مانند FUT به دلیل برش هایی که برای برداشت مو زده می شود عوارضی از جمله خونریزی، اسکار بعد از بخیه، کبودی، تورم و خارش داشته باشد. البته این عوارض موقتی است و معمولا بعد از گذشت معمولا 3 روز برطرف می شود. در صورتی که این عوارض برطرف نشد حتما به پزشک خودتان اطلاع دهید. اما در تکنیک های جدید این عوارض وجود ندارد.

هزینه کاشت ابرو طبیعی
هزینه کاشت ابرو طبیعی

عوارض ناشی از کاشت ابرو
  • خون ریزی بیش از حد4
  • آسیب عصبی
  • ورم
  • کبودی
  • عفونت
  • جای زخم

قبل از پیوند ابرو، جراح سابقه پزشکی شما را با شما مرور می کند. مطمئن باشید که هر بیماری زمینه ای سلامتی، و همچنین هر گونه دارو یا مکمل که در حال حاضر مصرف می کنید را فاش کنید تا چنین عارضه های پس از اتمام کار گریبان گیرتان نشود.

فیلم کاشت ابرو

بهترین مرکز کاشت ابرو چه ویژگی هایی دارد؟

کاشت ابرو یکی از عمل های زیبایی مهم است که در انتخاب کلنیک و متخصص آن باید دقت کافی داشته باشید. چراکه ممکن است یک انتخاب اشتباه باعث شود چهره شما کاملا تغییر کند و از نتیجه نهایی رضایت کافی نداشته باشید. بنابراین پیش از انتخاب پزشک مورد نظر باید موارد زیر را در نظر بگیرید.

 
 
 
 

داشتن تجهیزات پیشرفته

برای کاشت ابرو نیاز به بهره مندی از تجهیزات پیشرفته می باشد. هرچه دستگاه های مورد استفاده پیشرفته تر باشند، نتیجه کاشت بهتر خواهد بود. علاوه بر این دستگاه خوب می تواند میزان درد بیمار را کاهش دهد و روند عمل را آسان تر از قبل نماید.

 

داشتن محیطی بهداشتی

به طور کلی برای انجام هرگونه عمل زیبایی، نیاز به داشتن یک محیط تمیز و کاملا بهداشتی می باشد. زیرا در غیر اینصورت ممکن است بیمار دچار عفونت شود و یا خطر ابتلا به بیماری و عوارض جانبی مربوط به عمل را افزایش می دهد.

 
 

کادر درمانی حرفه ای با برخورد خوب

برخورد خوب همیشه حرف اول را می زند. اگر پرسنل و کادر درمانی از برخورد خوبی برخوردار باشند، یک حس آرامش و امنیت خاطر به بیمار القا می شود که اعتماد وی را از نتیجه مثبت در عمل کاشت بیشتر خواهد کرد. همچنین کادر درمان حرفه ای می توانند به پزشک متخصص در روند عمل کمک زیادی کنند. دکتر سمیه زمانی نیا با بهره گیری از بهترین کادر درمان آماده برای انجام کاشت ابروی طبیعی و زیبا با هزینه مناسب نیز می باشد.

 

هزینه مناسب برای کاشت ابرو

یکی از مواردی که پزشک باید در نظر گیرد، هزینه مناسب برای انجام کاشت ابرو می باشد. برخی از پزشکان ممکن است یک کار در سطح معمولی انجام دهد اما هزینه بالایی برای آن در نظر گیرد و بیمار تصور کند چون هزینه بالایی برای عمل پرداخت کرده پس در نتیجه بهتری خواهد گرفت. در صورتی که این چنین نیست و پزشک باید هزینه را به گونه ای در نظر گیر که عموم مردم قادر به انجام آن باشند.

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟

استاندارد مشخصی برای هزینه کاشت ابرو وجود ندارد. زیرا میزان پیوند تارهای مو در همه افراد یکسان نیست. همچنین نوع تکنیکی که در این جراحی استفاده می شود در هزینه نهایی آن موثر می باشد. برخی از افراد تمایل به پیوند ابروی پرپشت دارند و برخی طبیعی بنابراین هزینه آن برای هر فردی متفاوت می باشد.

البته بهتر است بدانید که بهترین راه برای دریافت قیمت کاشت ابرو تماس با مطب است. برای بحث در مورد شرایط خاص خود، ما توصیه می کنیم مشاوره ای انجام دهید تا با آگاهی و دقت بیشتری نسبت به میزان هزینه های این روش اظهار نظر گردد.

آن ها می توانند از طریق روش کاشت موی ابرو از ابتدا تا انتها با شما صحبت کنند و همچنین ارزیابی کنند که آیا شما یک کاندیدای ایده آل هستید یا خیر.

 
 

مراقبت بعد از کاشت ابرو

در مورد شستشوی بعد از کاشت ابرو بهتر است بدانید که تا دو هفته به هیچ وجه به ابرویتان دست نزنید ۲۴ ساعت بعد از عمل سر را عقب برده و بشورید به طوری که آب بر روی ابرو نریزد.

دوره بهبودی کاشت ابرو نسبتاً سریع است. در چند روز اول متوجه ایجاد خارش در اطراف ابرو می شوید.

ممکن است لازم باشد تا 3 هفته پس از جراحی از ورزش شدید خودداری کنید. در صورت مشاهده هرگونه خونریزی ، تورم یا چرک در محل ، با جراح خود تماس بگیرید.

بعد از چند هفته شاهد ریزش موهای پیوند شده خواهید بود. این کاملا طبیعی است. موهای ابروی جدید شما باید در چند ماه آینده شروع به رشد کنند. در این بین، ممکن است لازم باشد موهای کاشته شده را تا طول ابرو کوتاه کنید.

خلاصه مطلب

پس دیگر جای نگرانی نیست و می توانید با کمک گرفتن از بهترین متخصص کاشت ابرو نسبت به انجام پیوند مو ابرو اقدام کنید تا نتیجه دلخواه تان را کسب کنید. چنانچه هر گونه سوالی در خصوص این عمل زیبایی وجذاب داشتید می توانید در انتهای این مقاله در بخش تحت عنوان *دیدگاه* مطرح کنید تا دکتر زمانی نیا با دانش و دقت بسیاری که دارد نسبت به پاسخدهی آن اقدام کند.

برای مشاوره کاشت ابرو طبیعی می توانید با شماره های 44961622 یا 09128914595 تماس بگیرید یا اسم و شماره تان را در فرم زیر وارد کنید:

دکتر سمیه زمانی نیا

دکتر سمیه زمانی نیا در سال 82 در دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران (ارتش) فارغ التحصیل شد. وی از سال 1384 فعالیت خود را در زمینه پوست و مو به خصوص پیوند موی طبیعی آغاز کرد. دکتر سمیه زمانی نیا دارای مدرک پیوند موی طبیعی به روش fut جراحی و غیر جراحی FUE از انجمن جامعه جراحان ایران است. او همچنین عضو انجمن علمی لیزر پزشکی ایران نیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *