۳ دقیقه
عکس کاشت ابرو

نقاهت بعد از کاشت ابرو

آنچه می خوانید...

با سبک زندگی امروزه ریزش مو و ابرو در افراد رو به افزایش است . کاشت ابرو و مو یکی از روش های موثر برای بازگرداندن موها به این نواحی می باشد. اما این جراحی مانند سایر عمل های زیبایی عوارضی به همراه دارد؟ دوره نقاهت بعد از کاشت ابرو طولانی است؟ امکان ریزش مجدد ابرو بعد از جراحی وجود دارد؟ در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین محل برای اهدا کاشت ابرو

همانطور که می دانید برای کاشت ابرو طبیعی از موی خود فرد تامین می شود . حال سوال اینجاست بهترین محل برای برداشتن مو کجاست؟

همان طور که می دانید موی سر منبعی مناسب برای کاشت مو می باشد اما از آنجائیکه موی این قسمت ضخیم است بهتر است از ناحیه پشت گوش برای پیوند ابرو استفاده کرد. زیرا موهای این قسمت نازک تر هستند و برای ابرو مناسب می باشد.

کاشت ابرو عوارض دارد؟

قبل از اینکه تصمیم به پیوند ابرو بگیرید بهتر است بدانید به چه کسی برای این جراحی مراجعه کنید . این موضوع اهمیت زیادی دارد زیرا اگر این جراحی توسط فرد متبحر و متخصص استفاده نشود امکان دارد از لوازم و ابزار پزشکی آلوده استفاده شود بنابراین امکان بروز عوارضی از جمله عفونت و تورم در چشم ها ایجاد شود .

همچنین امکان ریزش موی کاشته شده بعد از جراحی نیز به دلیل عدم استفاده از تکنیک نامناسب وجود دارد. بنابراین حتما در انتخاب پزشک خود دقت کنید . بدانید این جراحی توسط دکتر پوست با تجربه انجام می شود . توصیه می شود حتما قبل از انجام جراحی نمونه کارهای پزشک را مشاهده کنید سپس تصمیم بگیرید .

فیلم کاشت ابرو 

 
 

دوره نقاهت بعد از کاشت ابرو

عمل کاشت ابرو مانند هر جراحی دیگر دارای دوره نقاهت می باشد اما این دوره معمولا تا 3 روز به طول می انجامد و فرد بعد از این زمان می تواند به زندگی روزمره خود بازگردد . نکته ای که باید به آن توجه کرد اینست که توصیه های پزشکان را در این زمینه جدی بگیرید و به درستی مراقبت های لازم را انجام دهید .

 
دوره نقاهت کاشت ابرو
دوره نقاهت کاشت ابرو
عکس کاشت ابرو

تورم چشم بعد از کاشت ابرو

یکی از عوارضی که ممکن است بعد از کاشت ابرو برای فرد ایجاد شود ، ایجاد ورم در چشم می باشد . یکی از اقداماتی که به رفع این تورم کمک زیادی می کند استفاده از کمپرس یخ در ناحیه تورم است . این کار از ایجاد تورم درسایر قسمت های صورت جلوگیری می کند . اگر تا دو روز این تورم برطرف نشد حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

دوران نقاهت کاشت ابرو

برای جلوگیری از عوارض احتمالی کاشت ابرو:

مراقبت های بعد از کاشت ابرو از بروز عوارض احتمالی پیشگیری می کند. برخی از اقدامات مراقبتی شامل موارد ذیل می باشد :

  • در معرض نور آفتاب به طور مستقیم قرار نگیرد .
  • یک روز بعد از جراحی به طور کامل استراحت کنید و فعالیت های روزمره خود را انجام ندهید .
  • تا 7 روز بعد از جراحی از انجام ورزش های سنگین مانند بدنسازی خودداری کنید .
  • استحمام و استخر تا 3 روز ممنوع می باشد . 

برای مشاوره کاشت ابرو طبیعی می توانید با شماره های 44961622 یا 09128914595 تماس بگیرید یا اسم و شماره تان را در فرم زیر وارد کنید:

دکتر سمیه زمانی نیا

دکتر سمیه زمانی نیا در سال 82 در دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران (ارتش) فارغ التحصیل شد. وی از سال 1384 فعالیت خود را در زمینه پوست و مو به خصوص پیوند موی طبیعی آغاز کرد. دکتر سمیه زمانی نیا دارای مدرک پیوند موی طبیعی به روش fut جراحی و غیر جراحی FUE از انجمن جامعه جراحان ایران است. او همچنین عضو انجمن علمی لیزر پزشکی ایران نیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *