۳ دقیقه
لیفت-لب-با-بوتاکس

لیفت لب با بوتاکس

آنچه می خوانید...

0 تا 100 لیفت لب با بوتاکس

  • آیا لیفت لب با بوتاکس عوارض جانبی را دارد؟
  • مراقبت های بعد از لیفت لب با بوتاکس چگونه است؟

در این مقاله به توضیح جامع و مفصل پیرامون لیفت لب با بوتاکس پرداخته شده است. جهت کسب اطلاعات لازم بهتر است که این متن را تا انتها مطالعه نمایید. پس با ما همراه باشید.

در برخی از بیماران تزریق توکسین بوتولینوم می تواند منجر به افزایش مختصر در میزان قابل مشاهده از بخش صورتی رنگ لب گردد. این تزریق را می توان هم برای لب بالا و هم لب پایین انجام داد.

آناتومیک لب به گونه ای است که عضله گرد دهانی اسنفکتر احاطه کننده دهان است. کشش عضله به سمت مرکز است در نتیجه ضعیف شدن این کشش سبب می شود که عضلات بالا برنده لب فوقانی یا پایین کشنده لب تحتانی بر قدرت این عضله غلبه نمایند. افزایش کشش وارد شده بر لب منجر به نمایان شدن بیشتر بخش صورتی رنگ و به اصطلاح لیفت لب مختصر می گردد.

بوتاکس گوشه لب
لیفت لب بالا با بوتاکس

روش لیفت لب با بوتاکس

بوتاکس در قاعده فیلتروم و در سطح ورمیلیون تزریق می گردد. تزریق در محل مشابه لب تحتانی نیز ممکن است صورت گیرد. اغلب اوقات متقاضی برای این روش از دکتر پوست خواهان تزریق ژل یا تزریق فیلر می خواهد در حالی که نتایج حاصل از تزریق بوتاکس جهت لیفت لب نتیجه بخش ترمی باشد.

احتیاطات لیفت لب با بوتاکس

تزریق بوتاکس در اطراف دهان می بایست جهت جلوگیری ازغیر قرینگی دهان در هنگام لبخند زدن یا غنچه کردن دهان به شکل قرینه و با دوز مساوی صورت گیرد. از انجام این تزریق در افرادی که فلوت یا نی یا سازهای مشابه را می نوازند پرهیز شود.

باید به متقاضی بگویند که در ابتدا ممکن است دچار دشواری در بلع مایعات با نی شود، اما رخداد این عارضه نادر است و در صورت اتفاق افتادن آن، به زودی برطرف خواهد شد.

مراقبت های بعد از لیفت لب با بوتاکس

  • این پروسه نیاز به هیچ گونه مراقبت خاصی ندارد و بهتر است که فقط متقاضی از ایجاد هر گونه فشار و ماساژ دادن آن در محل تزریق جلوگیری به عمل آورد.
  • بهتر است تا زمان تعیین شده از نوشیدن مایعات گرم و یا داغ اجتناب شود.
  • گفته می شود که این پروسه هیچ گونه عوارض جانبی را به همراه ندارد و فقط ممکن است که ممکن است که خطر بروز غیر قرینگی را کاهش دهد.
افرادی که نیاز به تزریق بوتاکس در هر ناحیه از صورت هستند می توانند جهت مشاوره و مراجعه با دکتر سمیه زمانی نیا دکتر پوست با شماره های 3 -44961622 تماس حاصل فرموده و یا با اینستاگرام ایشان در ارتباط باشند.

برخی نکات در مورد لیفت لب با بوتاکس

این روش منجر به نمایان شدن بیشتر لب به میزان بسیار مختصر در حد 2-1 میلی متر از قسمت قابل مشاهده صورتی رنگ می گردد.

اندازه نسبی لب افزایش پیدا می کند اما حجم لب زیاد نمی شود. باید توجه داشت که این روش نتایج مشابه تزریق ژل را ندارد، اما با این وجود می توان از آن به شکل ترکیبی همراه با تزریق فیلر بویژه در بیماران با لب های بسیار نازک استفاده کرد.

شما برای انجام کاشت ابروی خود می توانید از بهترین پزشک در این زمینه، دکتر زمانی مشاوره بگیرید.

برای مشاوره لیفت لب می توانید با شماره های 44961622 یا 09128914595 تماس بگیرید یا اسم و شماره تان را در فرم زیر وارد کنید:

دکتر سمیه زمانی نیا

دکتر سمیه زمانی نیا در سال 82 در دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران (ارتش) فارغ التحصیل شد. وی از سال 1384 فعالیت خود را در زمینه پوست و مو به خصوص پیوند موی طبیعی آغاز کرد. دکتر سمیه زمانی نیا دارای مدرک پیوند موی طبیعی به روش fut جراحی و غیر جراحی FUE از انجمن جامعه جراحان ایران است. او همچنین عضو انجمن علمی لیزر پزشکی ایران نیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *