۹ دقیقه
ریزش ابرو بعد از کاشت

ریزش ابرو بعد از کاشت ابرو

آنچه می خوانید...

در این مطلب به توضیح مفصل و جامع پیرامون ریزش ابرو بعد از کاشت پرداخته شده است، جهت کسب اطلاعات لازم پیرامون کاشت ابرو و مراحل آن بهتر است که این متن را تا انتها مطالعه نمایید.  پس با ما همراه باشید. یکی از علل جراحی و اقدامات زیبایی در صورت، بهبود و زیبایی بیشتر می باشد. کاشت ابرو، تخصص دکتر زمانی نیا است. کاشت ابرو طبیعی، توسط خود پزشک در این مجموعه انجام می شود. برای اطلاع بیشتر از روند کاشت ابروی طبیعی، هزینه کاشت ابرو، و برای مشاوره رایگان راجع به کاشت ابرو با ما تماس بگیرید

علت ریزش ابرو بعد از کاشت ابرو چیست؟

اخیرا یکی از این نوع پروسه های زیبایی در چهره، کاشت و یا پیوند ابرو به صورت کاملا طبیعی می باشد. ما در این مقاله سعی نموده ایم که به توضیح جامع و مفصل پیرامون کاشت ابرو و همچنین علت ریزش ابرو بعد از کاشت ابرو بپردازیم.

جهت کسب اطلاعات لازم در این زمینه بهتر است که این متن را تا انتها مطالعه نمایید و لطفا ما راهمراهی کنید… بیماری، استرس، تغذیه نامناسب، علل ژنتیکی و وراثتی و… همگی در کم پشتی ابروها، مژه وحتی موی سر دخیل هستند اما با پیشرفت علم و تکنولوژی فرد نباید مایوس و نامید شود چرا که روش های زیادی برای احیای آن ابداع شده است.

زیبایی چهره امری است که افراد برای کسب آن به راههای زیادی دست می زنند. یکی از اعضایی که توجه کمتری بدان می شود، ابروها می باشد در حالی که باید بگوییم کم پشتی و نافرمی ابروها چهره را بدفرم و زشت جلوه می دهد.

خوشبختانه اخیرا برای رفع این عارضه کاشت ابرو با موی طبیعی در بیشتر مطب های پوست و کلینیک های زیبایی در حال اعمال است. توصیه می نماییم که متقاضیان این پروسه باید به دکتر پوست خوبی مراجعه کنند تا بعد از کاشت هیچ گونه عوارضی رخ ندهد، همچنین بهترین نتایج را برای فرد به ارمغان بیاورد.

هدف از کاشت ابرو و دلیل ریزش ابرو پس از آن

کاشت ابرو برای سه هدف کلی صورت می گیرد که شامل:

ترمیم کامل: این روش برای افرادی مناسب است که به صورت ژنتیکی و وراثتی بدون ابرو متولد شده اند. همچنین برای کسانی که ابروی کم و یا به علت سوختگی ابروهای خود را از دست داده اند، صورت می گرد.

ارتقا و افزایش: این روش نیز برای افرادی مناسب است که از تراکم ابروی خود راضی نیستند و خواهان ابروهای پهن و کلفت در صورت می باشند.

اصلاح جزئی: این روش نیز برای افرادی صورت می گیرد که فقط نیاز به اصلاح کم و جزئی دارند تا دیگر برای پر نمودن برخی موقعیت ابروهای خود از مداد ابرو استفاده نکنند.

آمادگی قبل از کاشت ابرو

پیوند و یا کاشت ابرو نیز مانند کاشت مو که بر روی جمجمه صورت می گیرد نیاز به برخی مراقبت ها و نکات قبل و بعد از این پروسه دارد که فرد باید آن را به خوبی انجام دهد که شامل:

  • به هیچ وجه قبل از کاشت ابرو از دارو و یا مکملاتی که باعث رقیق شدن خون می شود، استفاده نکنید.
  • اجتناب از دخانیات، دو سه هفته قبل از کاشت ابرو الزامی می باشد.
  • متقاضی باید تا 48 ساعت قبل از پیوند ابرو مشروبات و نوشیدنی های الکلی مصرف نکند.
  • بهتر است که در مراجعه به کلینیک و یا مطب پزشک، فرد در ناحیه صورت به خصوص موضع ابروها هیچ گونه آرایش و یا پمادی استفاده نکرده باشد.

آیا ریزش ابرو بعد از کاشت طبیعی است؟

عکس ریزش ابرو بعد از کاشت
ریزش ابرو بعد از کاشت طبیعی است. ریشه همچنان در جای خود است

کاشت ابرو و ریزش بعد کاشت ابرو

کاشت ابرو روش های زیاد و متنوعی دارد، که به دو روش سنتی و نوین در حال انجام است. باید بگوییم که پیوند ابرو یکی از چالش برانگیزترین روش های زیبایی به شمار می آید.

کاشت ابرو پروسه ای است غیر تهاجمی برای افرادی که فاقد ابرو و یا ابروهای بسیار کم هستند، بسیار مناسب و بهترین نتایج را برای متقاضی به همراه می آورد.

فرد در ابتدا باید به یک  متخصص و یا پزشک پوست و زیبایی باتجربه، دکتر سمیه زمانی نیا مراجعه نماید تا پزشک با استفاده از سوزن های بسیار نازک جدا نمودن فولیکول های مو از سر خود شخص را انجام دهد. سپس به صورت یکی یکی یا دو تا دوتا در موضع ابرو به صورت کاملا طبیعی پیوند داده می شود.  در این روش پزشک جهت اجرای دقیق از میکروسکوپ برای تعیین مکان مناسب استفاده می کند و در آخر جهت زاویه سازی و رشد دقیق نقاط را بررسی می کند.

توجه داشته باشید که تار مو باید در جای مناسب خود و مطابق جهت ابرو صورت گیرد. بهتر است که هم سطح پوست پیوند ایجاد شود و فرد بعد از آن مراقبت ها و نکات را رعایت کند تا نتیجه ایده آل باشد. در این مرکز، دکتر زمانی نیا خود کاشت ابرو را انجام می دهد، پس زیباجو با خیال راحت می تواند از کیفیت کاشت ابرو مطمئن باشد.

یکی از سوالات رایج در این زمینه علل ریزش ابرو است که بسیار از پزشک پوست پرسیده می شود و متقاضی خواهان دانستن آن می باشد.

به گفته بهترین پزشک پوست، مو و کاشت ابرو، دکتر زمانی نیا، بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران، پروسه ریزش ابرو همچون ریزش مو شایع نمی باشد ولی برخی افراد بعد از دوهفته وارد فاز ریزش ابرو بعد از کاشت می شوند که جای نگرانی نیست چون ریشه ابرو در جای خود وجود دارد. می توان گفت که علل متعددی برای ریزش وجود دارد. در زیر فیلم کاشت ابرو و کاشت ابرو قبل و بعد را می بینید. شایان ذکر است که در این مرکز کاشت ابرو، دکتر زمانی نیا خود کاشت ابرو را انجام می دهند. برای مشاوره رایگان در رابطه با کاشت ابروی طبیعی، با ما تماس بگیرید.

آیا کاشت ابرو عوارض و ریزش دارد؟

در صورتی که فرد به پزشک پوست و متخصص زیبایی حرفه ای خود مراجعه کند هیچ گونه عوارض و معایبی را برای او به همراه نخواهد آورد، اما اخیرا با ظاهر شدن پزشکان آماتور برای این پروسه حساس، برخی از عوارض همچون عفونت در محل پیوند به دلیل استفاده از وسایل چندبار مصرف شده، ایجاد کرده اند که برطرف شدن آن خود نیاز به مراجعه به پزشکان دیگر را در پی داشته است.

همچنین اگر متقاضی بلافاصله بعد از پیوند صورت را شست و شوی دهد، باعث عفونت و در نتیجه تبدیل شدنش به التهاب خواهد شد. استفاده از روش های FIT و FUT  ممکن است که خونریزی را به همراه داشته باشد، که بعد از گذر چند ساعت کاملا برطرف می شود و جای نگرانی ندارد.

اما مهم ترین عارضه کاشت ابرو، عدم نداشتن خواب یکسان بین ابروها می باشد که اگر فرد بعد از آن مراقبت ها را به خوبی انجام دهد، برطرف می شود. برای این که هیچ گونه عوارض و خطراتی را برای فرد ایجاد نشود، بهترین گزینه بعد از پرس و جو و دیدن نمونه کار پزشک به او مراجعه شود، چرا که پروسه کاشت ابرو حساس است و هر پزشکی توانایی این عمل را ندارد. دکتر زمانی نیا، با تجربه بیش از 5000 کاشت ابروی طبیعی موفق، بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران می باشد.

علت ریزش ابرو بعد از کاشت ابرو چیست؟

 علل ریزش ابرو

  • علل ژنتیکی و وراثتی
  • برخی از مشاغل همچون قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی و یا بخارات
  • کندن ابرو به دلیل وسواس فکری
  • داشتن برخی از بیماری های پوستی مانند: لوپوس یا سالک پوستی
  • آسیب و صدمه دیدن ابرو بر اثر سوختگی و یا فرآیندهای زیبایی مثل تاتو و هاشور
  • برخی درمان ها مثل شیمی درمانی و رادیوتراپی
  • علل هورمونی
  • کمبود برخی از ویتامین ها در بدن
  • مصرف برخی از داروها و قرص ها
  • و…

سوالات متداول ریزش ابرو

اما یکی از سوالات متداولی که افراد این پروسه می پرسند در این است که چرا بعد از کاشت ابرو، موی آن ریزش می کند؟ آیا رخداد این عارضه امری طبیعی می باشد یا پزشک آماتوراست؟

در ادامه باید اظهار نماییم که برای این که کاشت ابرو نتایج خوب و دراز مدتی را به همراه بیاورد، فرد باید مراقبت های بعد از آن را اعمال کند و تمام دستورالعمل های آن رااز دکتر خود جویا شود.

 ریزش ابرو بعد از کاشت امری طبیعی است و جای نگرانی ندارد چرا که بعد از دو هفته ممکن است که ساقه ابرو یا قسمتی از آن ریزش کند در حالی که ریشه همچنان در جای خود است.

چند روز بعد از کاشت ابرو میریزد؟

ابروی کاشته شده بعد از چند روز می ریزند؟ علت ریزش ابرو در این می باشد که ابروهای کاشته شده بسیارضعیف هستند و نمی توانند رشد کنند در نتیجه ریزش می کنند. در واقع می توان گفت که ریزش ابرو بعد 12 روز رخ می دهد که جای نگرانی ندارد و بعد از مدت زمانی کم مجددا رویش می کند.

دکتر پوست برای رویش دارویی تجویز می کند تا رویش را سریع تر نماید. شایان ذکر است که بگوییم متقاضی می تواند نتیجه نهایی را بعد از 6 ماه مشاهده کند. برای اطلاع از مراحل کاشت ابرو شما را به مشاهده این کلیپ دعوت می نمایم.

کاشت ابرو مناسب افرادی است که در چهره دارای ابروهای کم پشت هستند و یا ریزش ابرو دارند. اما قبل از مراجعه برای این پروسه باید حتما مشاوره های لازم را با دکتر لحاظ شود تا مانعی برای این کار وجود نداشته باشد. شما می توانید برای مشاوره رایگان راجع به کاشت ابرو به مطب دکتر زمانی نیا در غرب تهران مراجعه کرده و یا با شماره های این مرکز کاشت ابرو تماس بگیرید. همچنین برای اطلاع از مراحل کاشت ابرو و هزینه کاشت ابرو و قیمت کاشت ابروی طبیعی می توانید این مقاله را مطالعه نمایید.

پس از مطالعه کامل مطلب در صورتی که در این زمینه سوالاتی دارید می توانید اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دکتر سمیه زمانی نیا

دکتر سمیه زمانی نیا در سال 82 در دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران (ارتش) فارغ التحصیل شد. وی از سال 1384 فعالیت خود را در زمینه پوست و مو به خصوص پیوند موی طبیعی آغاز کرد. دکتر سمیه زمانی نیا دارای مدرک پیوند موی طبیعی به روش fut جراحی و غیر جراحی FUE از انجمن جامعه جراحان ایران است. او همچنین عضو انجمن علمی لیزر پزشکی ایران نیز می باشد.

یک پاسخ

  1. بعد از ریزش دوباره رشد میکنه ابرو؟ دائمی هستش؟ یعنی آیا در ماه های دیگه باز ریزش اتفاق میوفته یا نه؟
    و اینکه کاشت ابرو طبیعی توسط دکتر انجام میشه یا تکنسین؟
    ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *