جوانسازی پوست

آیا به دنبال ظاهر و پوستی جوان و شاداب هستید؟ آیا دوس دارید از شر چین و چروک و خطوط روی صورتتان خلاص شوید؟

در کنار اثرات افزایش سن، استرس و فشارهای زندگی باعث ظاهر شدن چین و چروک و خطوط بر روی پوست، به خصوص پوست صورت می شود و سن شما نیز بیشتر نشان داده خواهد شد. بسیاری از افراد از آرایش و یا حتی روش های کم تهاجمی جهت پوشاندن چین و چروک صورت شان استفاده می کنند.

علت بروز ناهنجاری های پوستی

آن چه که مشخص است نوع پوست در افراد مختلف، با هم فرق دارد. ژنتیک، سن، وضعیت جسمانی و سلامت، و سبک زندگی از جمله عواملی هستند که بر نوع پوست تاثیر می گذارند. به عنوان مثال، کک و مک، از جمله ناهنجاری هایی است که مربوط به تغییر پیگمان ها و رنگدانه های پوستی می باشد.

آکنه و چین و چروک، از دیگر ناهنجاری هایی است که بر روی ظاهر صورت و سایر قسمت های بدن تاثیر می گذارد. به مرور زمان و با افزایش سن، پوست الاستیسیته و قابلیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و در برخی موارد، دیگر شفافیتی نخواهد داشت. اما خوش بختانه، این موارد با روش هایی مانند جوانسازی پوست قابل درمان می باشد.

جوانسازی پوست

جوانسازی پوست، از جمله روش های رفع چین و چروک، و علائم و نشانه های آسیب های پوستی می باشد. با انجام این روش، شما پوستی سالم تر، شفاف تر و شاداب تر خواهید داشت. این روش، کمترین میزان عوارض و اثرات جانبی را به همراه دارد.جهت مشاوره و مراجعه با دکتر سمیه زمانی نیا دکتر پوست شماره های ۳ -۴۴۹۶۱۶۲۲ تماس بگیرید.برای ارتباط با دکتر به اینستاگرام مراجعه کنید .

نتایج جوانسای پوست

بهترین نتایج جوانسازی پوست زمانی مشخص می شود که علت بروز چین و چروک مشخص شده باشد. رژیم غذایی سالم و متعادل نیز اهمیت ویژه ای دارد. قبل از شروع به درمان، اثرات و علائم ناشی از آسیب با نور خورشید نیز بایستی اصلاح شود.

جوانسازی پوست با لیزر

جوانسازی پوست با لیزر، از جمله روش های موثر و ایمن است که در آن، از اشعه لیزر با قدرت بالا استفاده می شود. با ارسال امواج کوتاه انرژی به پوست، لایه خارجی که آسیب دیده است، برداشته می شود. برداشتن مواد زائد و مرده از روی سطح پوست، به تقویت کلاژن سازی، بهبود وضعیت الاستیسیته و قوای پوست کمک می کند و در نهایت شاهد رفع ناهنجاری های پوستی و چین و چروک خواهیم بود.

کاربرد جوانسازی پوست با لیزر

برخی شرایط قابل درمان با لیزر جوانسازی پوست عبارت است از:

• خطوط و چین و چروک های موجود در سطح پوست
      • آسیب های ناشی از تماس با نور خورشید
      • کک و مک
      • زگیل ها
      • خال های مادرزادی
      • بزرگ شدن منافذ

در پایان درمان، پانسمانی بر روی نواحی که درمان بر روی آن ها انجام شده، قرار داده می شود تا از بروز عفونت پیشگیری به عمل آید. هر گونه اقدام و مراقبت های لازم از سوی پزشک در اختیار بیمار قرار خواهد گرفت.

احتمال مشاهده التهاب و تورم، قرمزی، خارش و یا سوزش بعد از درمان وجود دارد. بسته به ناحیه ای که تحت درمان قرار گرفته، و هم چنین شدت مشکل و ناهنجاری موجود در ناحیه، دوره نقاهت این شیوه درمانی تقریبا ده تا بیست روز است.

جوانسازی-پوست

مشاوره قبل از جوانسازی پوست

قبل از انجام جوانسازی پوست، مشاوره با پزشک اهمیت ویژه ای دارد. در طول جلسات مشاوره، موارد زیر بررسی می شود:

• شرایط و سوابق پزشکی و مصرف هر گونه دارو از جمله ویتامین ها
      • انجام هر گونه روش درمانی در گذشته