۴ دقیقه
تزریق بوتاکس زیر بغل

تزریق بوتاکس زیر بغل

آنچه می خوانید...

تزریق بوتاکس زیر بغل

  • بوتاکس زیر بغل چیست؟
  • آیا تزریق بوتاکس زیر بغل عوارض دارد؟
  • دوز بوتاکس زیر بغل چقدر باید باشد؟
  • مراقبت های قبل از تزریق بوتاکس زیر بغل به چه شیوه ای باید باشد؟

در این مقاله سعی شده است که به توضیح مختصری پیرامون تزریق بوتاکس زیر بغل پرداخته شده، برای اطلاع بیشتر درمورد نحوه تزریق بوتاکس زیر بغل، اثرات جانبی، مدت ماندگاری آن و… با ما همراه شوید.

سم بوتولینوم یا بوتاکس از نوعی باکتری به نام کلستریدیوم تولید شده است که عملکرد آن جهت فلج نمودن برخی عضلات فعال استفاده می شود. در صورتی که به دکتر پوست حاذق و باتجربه مراجعه شود، هیچ گونه خطرات و عوارضی را به همراه ندارد و نتایج ایده آل را برای متقاضی به ارمغان می آورد.

تزریق بوتاکس در کنار ایجاد زیبایی جنبه درمانی نیز دارد و علاوه بر برطرف نمودن میگرن در خنثی نمودن اسپاسم های ماهیچه ای و هایپرهیدروز(تعرق زیر بغل) نیز بسیار موثر می باشد.

تزریق بوتاکس زیر بغل
نحوه تزریق بوتاکس زیر بغل

تزریق بوتاکس در زیر بغل

اگر شما جزء افرادی هستید که روزانه با کوچک ترین فعالیتی زیر بغلتان تعرق پیدا می کند، کاندیدای مناسبی برای تزریق بوتاکس هستید چرا که میزان تعریق بدنتان با استفاده مداوم از برخی  مواد جهت کنترل تعرق کم نمی شود بلکه برعکس مقدار رطوبت زیر بغل را افزایش می دهد.

یکی از مزایای بوتاکس در این می باشد که پیام های شیمیایی از طرف مغز برای ایجاد غدد رطوبتی در زیر بغل را مهار می کند و از تعرق جلوگیری می کند. باید بگوییم که تزریق بوتاکس علاوه برمهار تعرق زیر بغل، در سایر قسمت ها نیز جلوگیری به عمل می آورد و اجازه نمی دهد که دمای بدن افزایش پیدا کند.

روش تزریق بوتاکس زیر بغل

در ابتدا متذکر می شویم که برای این که از تعرق بیش از اندازه زیر بغل مصون باشید باید به یک دکتر پوست خبره مراجعه نمایید. متاسفانه برخی از متقاضیان این پروسه را در بعضی از آرایشگاه ها اعمال می کند که علاوه بر صرف هزینه مضاعف عوارض جبران ناپذیری را نیز برایشان در پی دارد.

پزشک در وهله اول با استفاده از سوزنی کوچک، در چند ناحیه از زیر بغل تزریق را انجام می دهد و بلافاصله جهت کنترل درد کمپرس یخ را قرار می دهد تا بی حس شود و بیمار هیچ گونه درد و ناراحتی را احساس ننماید.

پزشک معمولا از 50 واحد بوتاکس در هر کدام از قسمت های زیر بغل استفاده می کند. متقاضی بعد از تزریق می تواند به امور روزمره زندگی و روتین خود باز گردد.

نتایج حاصل از تزریق بوتاکس بعد از 2 تا 7 روز قابل مشاهده می باشد و جهت تکرار این پروسه بهتر است که 6 ماه بعد از اولین جلسه رخ دهد.

جهت مشاوره و مراجعه با دکتر سمیه زمانی نیا دکتر پوست در غرب تهران با شماره های 3 -44961622 تماس حاصل فرموده و یا با اینستاگرام ایشان در ارتباط باشید

 

نکاتی قبل از تزریق بوتاکس زیر بغل

افراد باید 3 روز قبل از تزریق از شیوکردن زیر بغل اجتناب ورزند.

بهتر است در صورت مصرف هرگونه دارو به خصوص قرص های رقیق کننده خون، حتما به پزشک معالج اطلاع دهند، چرا که بعد از تزریق باعث ایجاد تورم و کبودی خواهد شد.

از دستکاری نمودن ناحیه اجتناب شود زیرا اثرات خود را از دست می دهد.

هر قسمت از زیر بغل تقریبا نیاز به 50 واحد بوتاکس دارد. جمعا هر دو زیر بغل نزدیک به 100 واحد بوتاکس دارد. 

تزریق بوتاکس زیربغل در ناحیه عمیق درم، یعنی قسمتی که غدد عرق در آن واقع شده اند، انجام می شود

  • قبل از تزریق ناحیه زیربغل را اصلاح کنید
  • تا 4 ساعت بعد از تزریق خم نشوید
  • تا 24 ساعت دئودورانت و اسپری (ضد تعریق) استفاده نکنید
  • تا 24 ساعت ناحیه را ماساژ ندهید
  • تا 24 ساعت الکل مصرف نکنید
  • تا 48 ساعت ورزش سنگین نکنید و سفر هوایی نکنید

برای مشاوره تزریق بوتاکس زیر بغل می توانید با شماره های 44961622 یا 09128914595 تماس بگیرید یا اسم و شماره تان را در فرم زیر وارد کنید:

دکتر سمیه زمانی نیا

دکتر سمیه زمانی نیا در سال 82 در دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران (ارتش) فارغ التحصیل شد. وی از سال 1384 فعالیت خود را در زمینه پوست و مو به خصوص پیوند موی طبیعی آغاز کرد. دکتر سمیه زمانی نیا دارای مدرک پیوند موی طبیعی به روش fut جراحی و غیر جراحی FUE از انجمن جامعه جراحان ایران است. او همچنین عضو انجمن علمی لیزر پزشکی ایران نیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *