۳ دقیقه
اصلاح ابرو بعد از کاشت

اصلاح ابرو بعد از کاشت چگونه است؟

آنچه می خوانید...

اخیرا همه افراد به اهمیت ابرو در چهره پی برده اند و در صورت کم پشتی و یا نداشتن آن در صدد اصلاح این نقض بر آمده اند. یکی از روش هایی که برای برطرف کردن این عارضه بسیار مثمرثمر بوده؛ کاشت ابرو می باشد که افراد زیادی را به خود متمایل نموده است.

از جمله علل ریزش ابرو می تواند ژنتیک و یا عوامل ارثی دانست اما اگر در پی حوادث بیرونی از جمله ضربه و آسیب و یا اصلاح بیش از حد ابرو و… برشمریم، هیچ جای نگرانی ندارد و می توان با کاشت ابرو این عارضه را برطرف کرد.

اصلاح ابرو بعد از کاشت

روش کاشت ابرو چگونه می باشد؟

برای کاشت ابرو در ابتدا باید به یک متخصص و یا دکتر پوست حرفه ای و باتجربه باید مراجعه شود تا نتایج مطلوب عاید متقاضی شود. همانطور که می دانید برای این پروسه نیاز به موی سر نرم و ظریف از اطراف گوش می باشد در نتیجه فرد باید در آن ناحیه موی زیادی داشته باشد در صورتی که فرد فاقد مو در آن ناحیه باشد، پزشک می توان از دیگر اعضای بدن که موی لطیفی دارد، استفاده نماید.

در این فرآیند ابتدا شکاف کوچکی در اطراف گوش ایجاد می شود و پزشک موی لطیف را از فولیکول (پیازه) که متصل به ان است، می گیرد سپس در مکان مناسب در ابروها بعد از بی حس نمودن اقدام به پیوند می کند.

تا چه زمانی می توان ابرو را اصلاح کرد؟

اصلاح ابرو مانند ابروی طبیعی می باشد اما باید زمان اصلاح آن را پزشک تعیین کند. در اصلاح ابرو نباید بسیار آن را کوتاه کرد چرا که نیاز به زمان بیشتری برای همخوان شدن با ریشه دارد.

چند روز بعد از کاشت ابرو میتوان قیچی کرد؟ گفته می شود که جهت اصلاح بهتر است که هر ماه یکبار صورت گیرد و زیاد فضای خالی ایجاد ننمود. برای حالت دادن به ابرو باید دکتر پوست در جهتی که با موهای ابرو وجود دارد، کاشت را انجام دهد تا با رشد همه ی موهای ابرو یکسان و مرتب باشد.

شایان ذکر است که بگوییم کاشت ابرو را همه ی افراد به خصوص کسانی که ابروی کم پشت و یا ریزش ابرو دارند نیز می توانند انجام دهند تا زیبایی چهره را دو چندان نمایند.

پروسه کاشت ابرو هیچ گونه عوارض جانبی را ندارد فقط ممکن است که مقداری تورم و قرمزی در ناحیه کاشت رخ دهد که بعد از چند روز کاملا از بین می رود. برای این که فرد ابروی زیبایی را در چهره ببیند، باید صبور و شکیبا باشد چرا که این پروسه نیاز به مدت زمان دارد.

برای مشاوره کاشت ابرو طبیعی می توانید با شماره های 44961622 یا 09128914595 تماس بگیرید یا اسم و شماره تان را در فرم زیر وارد کنید:

دکتر سمیه زمانی نیا

دکتر سمیه زمانی نیا در سال 82 در دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران (ارتش) فارغ التحصیل شد. وی از سال 1384 فعالیت خود را در زمینه پوست و مو به خصوص پیوند موی طبیعی آغاز کرد. دکتر سمیه زمانی نیا دارای مدرک پیوند موی طبیعی به روش fut جراحی و غیر جراحی FUE از انجمن جامعه جراحان ایران است. او همچنین عضو انجمن علمی لیزر پزشکی ایران نیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *